Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Klappenauspuff Bypass Auspuff Porschesound...

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Klappenauspuff Bypass Auspuff Porschesound...

    http://cgi.ebay.de/Klappenauspuff-By...ayphotohosting

    Onkos jollain kokemusta tommosesta laitoksesta?
    Ymmärtääkseni soundit olis vähän niinkun Porkessa kun tommosen asentaa.
    Onnistuuko asennus ihan kotikonstein vai tarvitaanko jotain erikoistyökaluja?
    Tack.

  • #2
    Ni eiks toi oo sellanen, et se päästää höyryt suoraan läpi kun napista painaa eikä ne mee äänenvaimentimien kautta ulos. Varmasti mölyä tulee, mut luultavasti äänet on Porssesta hyvin kaukana kun näistä meidän pikkuisista nelosista on kyse...

    Comment


      #3
      Voooooooooot, siis tuleeko toi putkeen johonkin väliin ja sit kakella voi säädellä sitä läpän avoinaisuutta... kokonaan auki = kaikki kaasut harakoille???

      Comment


      • #4
        Toivottavasti tästä ei tule muoti ilmiötä. Huhhuh mikä keksintö!

        Comment


        • #5
          Samanlaista systeemiä käyttää lähes kaikki urheiluautovalmistajat. Vai miten luulette Ferrarin pystyvän rääkymään niin eläimellisesti? Eli EU-(yms)normien mukaisen melumittauksen kierrosrajan jälkeen aukeaa venttiili ja taivas... Taitaa siis periaatteessa olla laillinen systeemikin jos saa vaan toimimaan symbioosissa moottorinohjauksen kanssa kuten autonvalmistajat??
          Edit: Ja joskus kait käyttivät päästöjenkin takia niitä venttiilejä.

          Comment


          • #6
            Toinen versio samasta teemasta:

            http://www.atpturbo.com/root/releases/release091004.htm

            Comment


              #7
              Mitähän sanoo katsastussetä moisesta?

              Comment


                #8
                Uudessa RS4:sessakin on tuollainen kaukosäädettävä venttiili putkessa.

                Comment


                  #9
                  Mitenkähän on katastuksen laita, Ei toi taida laillinen kuitenkaan olla?
                  Ei toi nyt mikään über kallis ole ja asentaminenkin on helpompaa kun ladan pakarin korjaus.
                  Jos siinä läpässä on muitakin asentoja kuin auki/kiinni, niin ääniä saa säädettyä ihan maun mukaan.
                  Taidan tehdä empiirisiä tutkimiksia ja pistää tommosen autooni!!!

                  Comment


                    #10
                    Nyt vasta sytytti! Saksaa kun en oikein osaa niin vähän oli pihalla mikä vehje toi on. Noita on ollut jenkkivehkeissä iät ja ajat. Olikohan Plymouth joka otti tuon ekaksi käyttöön, joskus -64 yms. No, oli miten oli. AIKAISEMMIN eli siis noin 10 vuotta sitten tuo on ollut hyväksymätön viritys, mutta viimeisintä tietoa ei ole. Saattais mennä jo läpikin? Ainakin ottavat tuhmilta rahat pois. Originaali "idea" Kliks Hintaan $46

                    Comment


                    • #11
                      No ei varmasti mene katsastuksesta läpi jos tuo asennetaan ennen kattia. Kattien jälkeenkin voi olla hieman kyseenalaista.

                      Comment


                      • #12
                        Miksei menis päästöt mitataan n.1000 kierroksen kohdalta ja jos jonkun turbo lähtee jo tosta paineita nostamaan niin huh huh.
                        Ahtopaineiden mukaanhan toi aukee, joten 2000 kierroksen kohdalla voi olla pikkasen auki, mutta eikös tuota saanut säädettyä miten aukee ja millä paineilla.

                        Kysyin Futurez Ay:ltä tuolta atp:n ves:iä tuli tämmöinen kommentti:

                        Terve. Nyt täytyy myöntää että ko. viritelmää ei ole myyty ainuttakaan
                        kappaletta meidän toimesta täällä Suomessa, ja en osaa tarkkaan sanoa
                        katsastusinssin mielipiteestä.

                        '98 uudemmissa autoissa periaatteessa KAIKKI pakoputkiston osat pitäisi
                        olla E-hyväksyttyjä, joten ihan tarkkaan sääntökirjaa tulkiten ei ole
                        laillinen.

                        Vanhemmissa autoissa en näe mitään syytä minkä perusteella tuosta
                        voitaisiin katsastuksessa huomauttaa...!

                        Comment


                        • #13
                          Uudemmissa camaroissa tuollanen venttiili ohittaa katalysaattorit, ja on ihan orkkis osa ja menee leimasta läpi.

                          Comment


                          • #14
                            Mutta onko tuosta tosissaan jotain hyötyä näin pienissä koneissa?

                            Äänet voisi olla kyllä melko pommimaiset ja pistäis monet miettimään, että mitä *ttua, kun tyhjäkäynnillä ei huomais mitään, mutta kaasusta rääkyis kuin pistetty sika.

                            Comment


                            • #15
                              Miksei menis päästöt mitataan n.1000 kierroksen kohdalta ja jos jonkun turbo lähtee jo tosta paineita nostamaan niin huh huh.
                              Ahtopaineiden mukaanhan toi aukee, joten 2000 kierroksen kohdalla voi olla pikkasen auki, mutta eikös tuota saanut säädettyä miten aukee ja millä paineilla.
                              Meinaat siis että katsastusmiehen mielestä on ok, että pakokaasut puhaltaa katalysaattorin ohi vähäpäästöiseksi luokitellussa autossa? Kunhan se tapahtuu vain ahdoilla?

                              Pointtihan ei ole siinä etteikö se menisi päästömittauksesta läpi. Kun katsastusmies kuitenkin nostaa auton ylös ja näkee tuollaisen viritelmän ennen katalysaattoria, niin en usko että hän sitä hyvällä katsoo.

                              Ahtopaineista sen verran, että ei siellä imusarjassa ylipainetta ole vaikka olisi 5000 rundia kellossa vaihde vapaalla.

                              Comment


                              • #16
                                Meinaat siis että katsastusmiehen mielestä on ok, että pakokaasut puhaltaa katalysaattorin ohi vähäpäästöiseksi luokitellussa autossa?
                                Pistää downpipeen kiinni sillä tavalla, ettei sitä helpolla huomaa. =)
                                Ässän alla kun olin niin tutkimalla saisi tutkia em. kohtaa, että huomaisi.

                                Ahtopaineista sen verran, että ei siellä imusarjassa ylipainetta ole vaikka olisi 5000 rundia kellossa vaihde vapaalla.
                                No onpas ollut ajatus katkos, kun ei tuota tullut mieleen.

                                Mitenkäs noi edellä mainitut autot sitten menee katsastuksesta läpi jos kerran kyseinen laitos on vähäpäästöisissä kiinni?

                                Comment

                                Working...
                                X