Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sopiiko kaksivetoisen 80 coupen taka-akseli kasikymppiseen cabrioletiin?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Sopiiko kaksivetoisen 80 coupen taka-akseli kasikymppiseen cabrioletiin?

    Sopiiko kaksivetoisen 80 coupen taka-akseli kasikymppiseen cabrioletiin ilman suurempia sovituksia, kun iskarit näyttäs olevan eri osanumerolla mut muuten akseli näyttäs suurin piirtein samalta.

    #2
    80:stä ei ole saanut coupena. Vähän tarkempia tunnistetietoja niin voi joku vastatakin.

    Comment


      #3
      Nettietka sanoo, että runkonumerosta "8B-L-003 811" eteenpäin on tuolla kottikärryakselilla coupessa sama osanumero kuin cabrioissa (8G0500047). Aiemmissa 8B coupeissa 893500047M. Ei mitään käryä, mikä ero näillä kahdella akselilla sitten on.

      80:stä ei ole saanut coupena.
      Näkemys se on tuokin =)

      Comment


        #4
        Audi Cabriolet ja Audi Coupe on typ89 -pohjaisia autoja mutta sellaista mallimerkintää kuin Audi 80 Coupe tai Audi 80 Cabriolet ei ole koskaan ollut.

        With the 1988 model year, a new two-door Coupé was introduced in Europe, known internally as the Typ 8B; basically a B3 saloon with a shortened wheelbase, modified rear suspension and a new front suspension system that previewed what was to come in the B4 Audi 80. It came with the 115 PS (85 kW; 113 bhp) 2.0E as well as the 10-valve and 20-valve 2.3E engines. It later served as a basis for the B4 Coupé and Cabriolet (Typ 8G). These models dropped the "80" appendage and were simply known as Audi Coupé and Audi Cabriolet. Because of the heavy re-engineering involved in the cabriolet version, this model was essentially carried on until the year 2000, long after the other B3 models had been replaced by B4 and even B5 vehicles.
        Lähde: http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_80

        Comment


          #5
          Audi Cabriolet ja Audi Coupe on typ89 -pohjaisia autoja mutta sellaista mallimerkintää kuin Audi 80 Coupe tai Audi 80 Cabriolet ei ole koskaan ollut.
          Näinhän se on, tosin tehdaskin näitä nimityksiä käyttää, ja miten päin tahansa autoja katsoo, niin ainakin minusta ne selkeästi ovat kasikymppejä.

          Ja pahoittelut aiheen varastamisesta, aiheeseen sopien "I'm Audi 4000" ;)
          Attached Files

          Comment


          • #6
            joo kyseessä olis vm.96 cabriolet kutosen koneella ja siihen ois tarjolla kutoskoneisen vm.90 coupen taka-akseli. coupen rungon numerosta ei mitään hajua, mut tarvii ottaa vanha irti ja mennä paikan päälle vertaileen.

            Comment


              #7
              Ok, eli kyse on autosta joka ei kuulu tänne Wanhat-osastolle. Siirretään ketju oikeaan paikkaan.

              Kysymyksien asetteluun kannattaa vähän nähdä vaivaa, niin sitten on helpompi hahmottaa mistä on kyse.

              Comment


                #8
                Onko coupen vuosimalli todella 1990? Olen ymmärtänyt, että kutoskoneen olisi saanut vasta 1992 mallivuodesta alkaen. Ei muuten olennaista, mutta osanumero vaihtuu juuri 1990 vuosimallin coupeissa.

                Comment


                • #9
                  joo purkurilla oli 2 coupen osat ja muisti vuosimallit väärin. vm. 90 auto oli ukon mukaan vitoskoneinen ja mulle tarjottu kutoskoneinen tekniikka kait 92. kiitoksia sulle vaivannäöstä.

                  Comment

                  Working...
                  X