Sopiiko kaksivetoisen 80 coupen taka-akseli kasikymppiseen cabrioletiin ilman suurempia sovituksia, kun iskarit näyttäs olevan eri osanumerolla mut muuten akseli näyttäs suurin piirtein samalta.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Sopiiko kaksivetoisen 80 coupen taka-akseli kasikymppiseen cabrioletiin?
Collapse
X
-
Nettietka sanoo, että runkonumerosta "8B-L-003 811" eteenpäin on tuolla kottikärryakselilla coupessa sama osanumero kuin cabrioissa (8G0500047). Aiemmissa 8B coupeissa 893500047M. Ei mitään käryä, mikä ero näillä kahdella akselilla sitten on.
80:stä ei ole saanut coupena.
Comment
-
Audi Cabriolet ja Audi Coupe on typ89 -pohjaisia autoja mutta sellaista mallimerkintää kuin Audi 80 Coupe tai Audi 80 Cabriolet ei ole koskaan ollut.
With the 1988 model year, a new two-door Coupé was introduced in Europe, known internally as the Typ 8B; basically a B3 saloon with a shortened wheelbase, modified rear suspension and a new front suspension system that previewed what was to come in the B4 Audi 80. It came with the 115 PS (85 kW; 113 bhp) 2.0E as well as the 10-valve and 20-valve 2.3E engines. It later served as a basis for the B4 Coupé and Cabriolet (Typ 8G). These models dropped the "80" appendage and were simply known as Audi Coupé and Audi Cabriolet. Because of the heavy re-engineering involved in the cabriolet version, this model was essentially carried on until the year 2000, long after the other B3 models had been replaced by B4 and even B5 vehicles.
Comment
-
Audi Cabriolet ja Audi Coupe on typ89 -pohjaisia autoja mutta sellaista mallimerkintää kuin Audi 80 Coupe tai Audi 80 Cabriolet ei ole koskaan ollut.
Ja pahoittelut aiheen varastamisesta, aiheeseen sopien "I'm Audi 4000" ;)
Comment
Comment