Moro.
Elikkä ollu otsikon mukaista vikaa jo jonkun aikaa. Nyt vaan tuli uutena tuo että kun kone käy lämpimäksi niin rupeaa humputtamaan 1000-1200rpm kierroksien välillä. Tuohon autto että käytti autoa sammuksissa ja starttasi niin kävi normaalisti. Tuntuu myös että kulutus on kyllä aika korkea. Jonkin ajan ajeltuani alkaa taas uudestaan tuo hummaaminen kun vaikka ristaukseen pysähtyy.
Töissä selatessa foorumia muistelen että jollakin oli samaa vikaa mutta nyt en löydä treadia mistään. Sillon tällöin olen huomannut ajossa että kierrosmittari elää ihan omaa elämäänsä heittelehtimillä jopa 500 rpm:n heittoja välillä. Tämä kylmällä koneella. Sytytys puolelta olen tulpat,johdot ja virranjakajan kannen vaihtanu ku kesällä kostealla kelillä pätki niin pirusti tuo vekotin ja tuntu että käy vaan neljällä pytyllä. Jotaki muistelen puhetta olleen jostaki "ISV" venttiilistä tjs.
Auttakees miestä mäessä. Ei vielä haluttas luopua osaamattomuuden takia tuosta pirssistä. :/
Elikkä ollu otsikon mukaista vikaa jo jonkun aikaa. Nyt vaan tuli uutena tuo että kun kone käy lämpimäksi niin rupeaa humputtamaan 1000-1200rpm kierroksien välillä. Tuohon autto että käytti autoa sammuksissa ja starttasi niin kävi normaalisti. Tuntuu myös että kulutus on kyllä aika korkea. Jonkin ajan ajeltuani alkaa taas uudestaan tuo hummaaminen kun vaikka ristaukseen pysähtyy.
Töissä selatessa foorumia muistelen että jollakin oli samaa vikaa mutta nyt en löydä treadia mistään. Sillon tällöin olen huomannut ajossa että kierrosmittari elää ihan omaa elämäänsä heittelehtimillä jopa 500 rpm:n heittoja välillä. Tämä kylmällä koneella. Sytytys puolelta olen tulpat,johdot ja virranjakajan kannen vaihtanu ku kesällä kostealla kelillä pätki niin pirusti tuo vekotin ja tuntu että käy vaan neljällä pytyllä. Jotaki muistelen puhetta olleen jostaki "ISV" venttiilistä tjs.
Auttakees miestä mäessä. Ei vielä haluttas luopua osaamattomuuden takia tuosta pirssistä. :/
Comment