Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl
Control Module Part Number: 8P0 907 115 HW:
Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 00 0130
Software Coding: 01030003180F0060
Work Shop Code: WSC 06314 000 00000
3 Faults Found:
000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
P0011 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 725 /min
Load: 34.5 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 36.0°C
Temperature: 24.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 11.938 V
000022 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incorrect Correlation
P0016 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 206396 km
Time Indication: 0
Date: 2013.03.07
Time: 03:36:50
Freeze Frame:
RPM: 1181 /min
Load: 37.2 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: -14.0°C
Temperature: -14.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 14.732 V
000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
P0011 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 206490 km
Time Indication: 0
Date: 2013.03.09
Time: 12:35:22
Freeze Frame:
RPM: 1882 /min
Load: 29.8 %
Speed: 47.0 km/h
Temperature: 20.0°C
Temperature: -9.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 14.732 V
Tälläisiä vikakoodeja on antanut. Vikakoodien poiston jälkeen koodit pysyy pois 1-5päivää kunnes tulevat takaisin. Toki autolla en ole uskaltanut kovinkaan paljoo ajeleskella.
Autoon on tehty edellisen omistajan toimesta n.3000km sitten jakopään remppa+ nokkien välinen ketju+kiristin vaihdettu. Voisko noi koodit johtua väärin asennetusta jakopään hihnasta taikka nokat ovat väärässä asennossa?
Control Module Part Number: 8P0 907 115 HW:
Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 00 0130
Software Coding: 01030003180F0060
Work Shop Code: WSC 06314 000 00000
3 Faults Found:
000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
P0011 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 725 /min
Load: 34.5 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 36.0°C
Temperature: 24.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 11.938 V
000022 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incorrect Correlation
P0016 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 206396 km
Time Indication: 0
Date: 2013.03.07
Time: 03:36:50
Freeze Frame:
RPM: 1181 /min
Load: 37.2 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: -14.0°C
Temperature: -14.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 14.732 V
000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
P0011 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 206490 km
Time Indication: 0
Date: 2013.03.09
Time: 12:35:22
Freeze Frame:
RPM: 1882 /min
Load: 29.8 %
Speed: 47.0 km/h
Temperature: 20.0°C
Temperature: -9.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 14.732 V
Tälläisiä vikakoodeja on antanut. Vikakoodien poiston jälkeen koodit pysyy pois 1-5päivää kunnes tulevat takaisin. Toki autolla en ole uskaltanut kovinkaan paljoo ajeleskella.
Autoon on tehty edellisen omistajan toimesta n.3000km sitten jakopään remppa+ nokkien välinen ketju+kiristin vaihdettu. Voisko noi koodit johtua väärin asennetusta jakopään hihnasta taikka nokat ovat väärässä asennossa?
Comment