Elikkä iso punanen öljykannu piippaa ja pysyy mittariston näytössä. Taustatiedoksi sen verran että, oli tossa viikonloppuna kone pois keulilta kun tuli tehtyä pikku "huoltoa" ja sen jälkeen kun kone ym. oli ruuvattu nätisti paikalleen niin alkoi mittaristo huutamaan öljyä.
Sen verran olin huolimaton että yksi irtojohto löytyi ja paikansin sen nopeasti tuonne hihnapyörien välissä sijaitsevaan öljynpaine? vai määrä? anturiin mutta, vaikka sen kiinnitin niin vika vain on ja pysyy.
Kysymys kuuluukin että montako anturia koneessa on mitkä voisivat olla syypäitä? Tiedän että edellämainittu ja sitten myös tämä öljynsuodattimen läheisyydessä öljypohjassa sijaitseva mutta onko vielä muita? ja mikä näistä nyt on mikäkin, kun puhutaan ylä- ja alapaine anturista? Ja myös lueskelin öljyn määrä/lämpö anturista?
Öljyö on max merkkiin, kone käy nätisti eikä pidä sivuääniä, johdot mittasin ecu kotelolle asti että ovat ehjät.
Sen verran olin huolimaton että yksi irtojohto löytyi ja paikansin sen nopeasti tuonne hihnapyörien välissä sijaitsevaan öljynpaine? vai määrä? anturiin mutta, vaikka sen kiinnitin niin vika vain on ja pysyy.
Kysymys kuuluukin että montako anturia koneessa on mitkä voisivat olla syypäitä? Tiedän että edellämainittu ja sitten myös tämä öljynsuodattimen läheisyydessä öljypohjassa sijaitseva mutta onko vielä muita? ja mikä näistä nyt on mikäkin, kun puhutaan ylä- ja alapaine anturista? Ja myös lueskelin öljyn määrä/lämpö anturista?
Öljyö on max merkkiin, kone käy nätisti eikä pidä sivuääniä, johdot mittasin ecu kotelolle asti että ovat ehjät.
Comment