Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 2.2 20v 3B kansi.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi 2.2 20v 3B kansi.

    Terve.

    Tuli diagnoosi ponne testauksesta, niin löyty yks "semi" iso halkeama kannesta. Luultavammin hitsaamalla kyllä saa kuntoon, mutta ei sitä koskaan tiedä.. Siksi ajattelin jo etukäteen kysellä, jos nyt pahin käy, että onko kenelläkään myynnissä / tietoa mistä saisi kyseisen kannen?

    Asialla suhteellisen kiire. Pomo hönkii niskaan :)

    #2
    034103351N, sanoo perhealbumi. Saksan hinnasto (marmorilta siis) vähän rapiat 2600€. Ostoilmo foorumille voi auttaa, Ebay'tä kannattanee tonkia myös. AAN kansi on samall aosanumerolla. Kannattaa katsoa, että korvaavassa on nokkapukit tallessa. Todennäköisesti saat budjetoida ohjurien vaihdon ja muut "pakolliset" huoltotoimenpiteet sille, itse maksoin ohjurien vaihdosta ja plaanauksesta 410€ + osat.

    Comment


    • #3
      Kiitos tiedoista.

      Mitähän veikkaatte kestääkö hitsattu kansi yhtä paljon kuin hitsaamaton?

      EDIT: koska siis esim rakennuksella kun metalli palkkia esim hitsataan niin oikein hitsattuna sauma on se kestävin kohta. Mutta onko eri asia teräksen ja alumiinin kanssa?

      Comment


        #4
        On noita käsittääkseni tehty ja samat lait pätee köykämiiniinkin. RAtkeaa sauman vierestä, jos ratkeaa. Kaikkihan nämä ovat enemmän tai vähemmän halki. Onko se muuten mistä kohtaa halki ja kuinka pahasti? Venttiilistä venttiiliin, vai tulpan reikään?

        Comment


        • #5
          Venttiiliin. Tässä juuri ponnetestien tuloksia odotellaan.

          Comment


          • #6
            Mulla on hitsattu kansi paikallaan ja hyvinhän tuo on rääkkiä kestänyt.

            Comment


              #7
              Kyllä hitsattu kansi kestää. Onhan noita dieselin kansiakin korjattu jo maailmansivu ja niillä ajeltu mutkasta tietä näkymättömiin. Osaavaan kansipajaan vie korjattavaksi vaan.

              Comment


                #8
                Riippuu ihan siitä miten se on halki, ja miten pitää hitsata. Arvokkaita noi kannet, eli tietty määrä korjausta on järkevää. Yritys ja epäonnistuminen tietty on kallista.

                Comment


                  #9
                  Aika harvinaista taitaa olla halkeama venttiilistä venttiiliin,itsellä ainakin kaikki olleet pakoseetistä tulpanreikään.

                  Comment


                  • #10
                    No joo, en nyt aivan 100% varma ole oliko se nyt venttiiliin. Kansi nyt vieläkin on pajalla, kun eivät saa ponnistettua sitä uudestaan hitsauksen jälkeen.. Vissiin vaan niin kiire, tai sitten ei ota turhaa ressiä. Tää on aivan helvetin hienoa kulkea julkisilla töihin ja raahata työkaluja bussissa.

                    Comment


                      #11
                      Osta auto? Vinkkinä, että Ramilla on myynnissä kansi?

                      Comment


                      • #12
                        Katellaan nyt mitä tehdään. Sitten kun saa tän auton kuntoon niin koitan myydä, tai on se nytkin jo myynnissä. Tai sitten pidän tuon ja ostan työmatka-auton erikseen.

                        Ja kiitos vinkistä. Tässä on yksi toinenkin ottanut jo yhteyttä, että kansi löytyy. Mutta niinku sanoin, niin ponnetestin tuloksia odotellessa.

                        Comment


                        • #13
                          Nonii... ponnetestien tulokset tuli. Vuotaa hitsattunakin vielä, eli uutta kantta tilalle. Onneks uus kansi löyty jo purku koneesta. Oli vissiinkin aika paha halkeema sitten. Tai huono hitsaaja. Semmonen vitutus että enpä jääny kyselemään.

                          Comment

                          Working...
                          X