Pitäis taas varakone/et rakentaa.
Mistä erottaa, että milloin on kyseessä takomäntä vai valumäntä?
Purin just pari NF.ää toisessa oli Mahlen männät joiden sisällä oli VW/Audin logot. Tarinoiden mukaan Mahle valmistakkaan muita kuin takomäntiä. Pitääkö paikkaansa?
Toiset männät olivat Noralin valmistamat, joista myös löytyy VW/Audin logot.
Männät ovat kaikki stanukokoa eli 82,485. Noraleissa luki männän päällä koko, mahleet piti mitata. Ulkoisesti Mahleissa ei ole minkäänlaisia teräviä kulumia eikä minkäälaisia Koneiden "puristimien tjsp" jälkiä, kuten Noraleissa on. Väriltään Noralit ovat kirkkaat ja Mahleet ovat tummat. Painavat saman verran.
Miten nuo männänrenkaat oikein mitataan, jotta sais tietää, et meneekö vaihtoon netkin?
Miten tuo hoonaus tehdään ja milloin tietää, et hinkkaaminen riittää, miltä sen pinnan pitää näyttää?
Mitä laakerivalmistajaa suosittelette?
Päivä meni rälläköidessä huonoja mäntiä ja veivejä halkipoikki, pitihän se nyt kattoa, et miltä ne näyttää sisältäpaïn. Ø x h x k x l jne...
Mistä erottaa, että milloin on kyseessä takomäntä vai valumäntä?
Purin just pari NF.ää toisessa oli Mahlen männät joiden sisällä oli VW/Audin logot. Tarinoiden mukaan Mahle valmistakkaan muita kuin takomäntiä. Pitääkö paikkaansa?
Toiset männät olivat Noralin valmistamat, joista myös löytyy VW/Audin logot.
Männät ovat kaikki stanukokoa eli 82,485. Noraleissa luki männän päällä koko, mahleet piti mitata. Ulkoisesti Mahleissa ei ole minkäänlaisia teräviä kulumia eikä minkäälaisia Koneiden "puristimien tjsp" jälkiä, kuten Noraleissa on. Väriltään Noralit ovat kirkkaat ja Mahleet ovat tummat. Painavat saman verran.
Miten nuo männänrenkaat oikein mitataan, jotta sais tietää, et meneekö vaihtoon netkin?
Miten tuo hoonaus tehdään ja milloin tietää, et hinkkaaminen riittää, miltä sen pinnan pitää näyttää?
Mitä laakerivalmistajaa suosittelette?
Päivä meni rälläköidessä huonoja mäntiä ja veivejä halkipoikki, pitihän se nyt kattoa, et miltä ne näyttää sisältäpaïn. Ø x h x k x l jne...
Comment