Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 öljynvaihto ja kytkinasiaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S4 öljynvaihto ja kytkinasiaa

    Onko millainen rupeama vaihtaa s4 2.7 biturboon tuo kytkimen työsylinteri?

    Ja miten laatikon ja perän öljyt: onko etuperän ja laatikonöljyt samassa vai erikseen eli onko omat tyhjennys ja täyttöproput? Ja jos jollain olisi kuvat ko paikoista niin helpottaisi tuota mekaanikon työtä. Ammattitaitoinen kaveri mutta enemmän ruuvannut raskasta kalustoa kuin vag kulkineita..

    Takana varmaan ihan loogisesti pääteltävissä mistä valutellaan öljyt ulos ja mistä laitetaan uudet sisään?

    Tarviiko erikoistyökaluja?

    Jos joku vielä muistaisi öljyn määrät niin kiitos siitäkin!

  • #2
    Eri proput on laatikolla ja etuperällä, molemmat kuitenkin paketin pohjassa, ihan kuusiokoloilla avattavissa, kuten täyttöproppukin joka sijaistsee lootan kyljessä vasemman puolen vetarin vieressä. Perässä sama homma.

    Kytkimen työsylinteriä olen laittanut paikalleen vain kone irrallaan. Siinä kokemuksen mukaan kuitenkin kannattaa olla tarkkana, että osuu oikeaan kohtaan kytkimen käpälää.

    Comment


      #3
      http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=118167

      Comment


      • #4
        Katso samalla ettei väliakselin stefa vuoda, se pitää torsenin öljyt sisällä ja jos se tippasee siihen suojalevylle vaihda se! Torsen askisaa on vain 0.7L. tarkista määrä kun päästät vanhan ulos, minulla se stefa oli kulunut eikä ollut kun 0.3L jäljellä.

        Comment


          #5
          Puhut varmaan automaattilaatikosta. Manuaalissa torsenin öljyt ovat ihan samassa tilassa kuin lootankin, eli vaihtuvat samalla kertaa ilman eri toimenpiteitä.

          Comment


          • #6
            Pitää paikkansa!

            Comment

            Working...
            X