Onko millainen rupeama vaihtaa s4 2.7 biturboon tuo kytkimen työsylinteri?
Ja miten laatikon ja perän öljyt: onko etuperän ja laatikonöljyt samassa vai erikseen eli onko omat tyhjennys ja täyttöproput? Ja jos jollain olisi kuvat ko paikoista niin helpottaisi tuota mekaanikon työtä. Ammattitaitoinen kaveri mutta enemmän ruuvannut raskasta kalustoa kuin vag kulkineita..
Takana varmaan ihan loogisesti pääteltävissä mistä valutellaan öljyt ulos ja mistä laitetaan uudet sisään?
Tarviiko erikoistyökaluja?
Jos joku vielä muistaisi öljyn määrät niin kiitos siitäkin!
Ja miten laatikon ja perän öljyt: onko etuperän ja laatikonöljyt samassa vai erikseen eli onko omat tyhjennys ja täyttöproput? Ja jos jollain olisi kuvat ko paikoista niin helpottaisi tuota mekaanikon työtä. Ammattitaitoinen kaveri mutta enemmän ruuvannut raskasta kalustoa kuin vag kulkineita..
Takana varmaan ihan loogisesti pääteltävissä mistä valutellaan öljyt ulos ja mistä laitetaan uudet sisään?
Tarviiko erikoistyökaluja?
Jos joku vielä muistaisi öljyn määrät niin kiitos siitäkin!
Comment