Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Runkonumeron tulkintaa varaosien tilausta ajatellen

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Runkonumeron tulkintaa varaosien tilausta ajatellen

Autoni tekniikka on runkonumerosta, joka loppuu 06839.

Vag-cat tietää kertoa noista remmin kiristimistä seuraavaa:

10 059109479B
    belt tensioning damper / F >> 4D-Y-016 500*
    /

(10) 077109479D
    belt tensioning damper / F 4D-Y-016 501>>*
    /

Kysyn tätä asiaa siksi, että ei kannata ikinä olettaa, että joku asia olisi loogista. Kuuluuko minun tilata tuo kiristin, joka loppuu osanumeroon B, koskapa runkonumeroni on "alle" 16500?

Myös tuo kirjain on merkitsevä, eli jos autosi vuosimalli on X (olikohan -99) niin siihen menee vanhempi versio vaikka loppunumero olisi suurempi kuin 16501
    Viimeksi muokannut TDIq; 27.2.2013, 20:49.

Comment

Ei ole, se on Y eli 2000. Eli mulle menee tuo vanhempi edelleen.

Comment

Tähti perässä tarkoittanee suurinpiirteisyyttä. Eli voi varmaksi sanoa vain, jos on parisen sataa isompi tai pienempi luku.

Comment

Itselläni muistaakseni oli parisen tuhatta eroa runkonumerossa, ja silti oli "väärä osa" autossa. Ei kuulemma harvinaista, että voi heittää huomattavastikkin.

Comment

Argh, pitänee sitten vain alkaa vaikka endoskoopilla kaivamaan tuo numero tuosta kiristimestä. Tosin mulla on eroa melkein 10 000.

Comment

Koetan tässä tilata sopivaa hihnasarjaa tuohon autoon, mutta on lujassa keksiä, mikä siihen sopii. Tuo kiristin on vaihtunut erilaiseksi runkonumerossa, joka näkyy tuossa eka viestissä. Koetin katsoa Contitechiltä ja Gatesilta, mutta kummaltakaan ei tahdo selvitä, mistä remmisarjasta on kyse. Onko ideoita?

Comment

Eiköhän se mieluummin ole tuo vanha setti. Tai sitten ostaa molemmat kiristemet ja paluttaa remontin jälkeen toisen.

Comment

Mikä noista oli vanhempi setti? Onko muita järkeviä valmistajia kuin Contitech ja Gates? Jännä kun nuo kiristimet ovat ulkoisesti ihan samannäköisiä. Mikä lie ero sitten?

Comment

Working...
                  X