Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 startti ja "alkuhankaluuksia"

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A4 startti ja "alkuhankaluuksia"

    Eli ongelmana on se, että kun tuota yrittää käynnistää, niin kestää pari-kolme sekunttia joskus jopa enemmänkin, että lähtee käyntiin... Kun hyrähtää, niin kierrokset laskee jonnekkin ~500 ja auto sammuu. Sitten, kun yrittää uudestaan, niin pysyy käynnissä kauniisti.

    Haluaisin tietää, että mikä mahdollisesti olisi vikana. Auttaisiko tulppien vaihto, vai onko akku kenties heikossa kunnossa? Vai onko tämä kenties normaalia?

    KIITOS paljon vastauksista jo etukäteen!

    #2
    en tiedä onko sama ongelma ku mulla... mut mulla tuntuu et se kone tukehtuis siinä hyrähtämisen jälkee... itellä vaa välähti et jos olis ilmafiltteri aivan paskas... mut en oo ehtiny vielä tarkastaa... ilmottele jos saat asian korjattua.

    Comment


      #3
      Just semmonen on mullakin... Ekan startin jälkeen vaikuttaa, ku kone "röpöttäisi :D " ja sitten sammuu... Toisella hyrähtää, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan...

      Comment


      • #4
        Eihän ajonesto temppuile? Jääkö ajoneston valo vilkkumaan mittaristoon kun auto sammuu?

        Comment


          #5
          Ei mulla ainakaan jää...

          Comment


          • #6
            Edellisessä autossani (juuri tuo B5-mallin A4) oli samanlaista vikaa, ja syypääksi paljastui auton avaimen "lukupää", joka piti sitten vaihtaa. Se ei enää tunnistanut auton omia avaimia ja ajonesto kytkeytyi päälle. Välillä auton sai kuitenkin käyntiin ja välillä ei. Tuolla lukupään vaihdolla homma tuli kuitenkin kuntoon.

            Comment


              #7
              No auto ostettiin kesällä ja silloin jo oli se virtalukon pohja ongelmana. Myyjä lupasi vaihtaa ennen kauppoja, joten ei pitäisi olla vikaa siellä...

              Comment


              • #8
                Lämpötila-anturi?

                Comment


                  #9
                  Lämpötila-anturista en tiedä...Tarvitseekin ottaa selvää.. Mieleen juolahti myös sellainen ajatus, että mahtaisiko se vaikuttaa, jos kosteutta olisi jossain välissä? Auto starttaa lämpimänä kuitenkin hienosti...

                  Comment


                    #10
                    Asiat saivat positiivisessa mielessä yllättävän käänteen... Ajattelin katsoa, että paljonkohan akussa on virtaa (vaan ihan huvikseni) laitoin laturin kiinni ja yllätyksekseni laturin mittari näytti, että akussa ei juuri henkeä ollut... No annoin ladata täyteen ja kun kokeilin käynnistää, niin ei sammunut enää... Tapauksesta on nyt noin viikko ja kertaakaan ei ole tuon jälkeen tehnyt enää sitä sammumiskikkaa. (?) Pisti miettimään, että mitä siellä mahtoi sitten pistää vastaan? Voisin sanoa, että en ikinä ole arvannut, että akun lataaminen olisi ratkaisu ongelmaan... Edellisenä päivänä tästä lataus-jutusta olin vaihtanut uudet tulpat, mutta se ei ollut auttanut, vasta latauksen jälken alkoi toimia... :D:D

                    Comment

                    Working...
                    X