Eli autossa on ollut jo jonkun aikaa ongelmana se, että täysillä paikaltaan kiihdytettäessä on kiihtyminen usein loppunut miltei kokonaan kolmosvaihteella noin 4000 kierroksen paikkeilla. Lisäksi hyytymistä on ilmaantunut silloin tällöin noin 100 km:n maantieajon jälkeen. Nykimisen ohella varovasti kiihdyttäessä on lisäksi ollut sellaista miettimistä, milloin auto ei kiihdy samassa suhteessa kuin poljinta painaa, kunnes täydellä kaasulla on lähtenyt taas vetämään.
Eilen sitten ilta-ajelulla meinasi jättää keskelle ei mitään. Oireili siten että voima loppui täysin vajaakaasulla ajaessa ja tyhjäkäyntiä kävi noin 500 rpm voimakkaasti täristäen jos kävi ollenkaan. Kotiin päästiin kuitenkin on/off kaasulla kiihdyttäen/löysäten. Auto siis kulkee ja kiihtyy joten kuten kaasu pohjassa. Tänä aamuna toimi taas muutaman sata metriä normaalisti kunnes sama leikki alkoi.
Pumppu pitää sellaista tasaista vaimeahkoa sirinää, eli äänen puolesta en heti kyllä tuota epäilisi. Bensan- ja ilmanputsari sekä tulpat on äskettäin vaihdettu.
Autona on siis tuo 80 2,0 16v vuosimallia -90 varustettuna ke-motronicilla.
Eilen sitten ilta-ajelulla meinasi jättää keskelle ei mitään. Oireili siten että voima loppui täysin vajaakaasulla ajaessa ja tyhjäkäyntiä kävi noin 500 rpm voimakkaasti täristäen jos kävi ollenkaan. Kotiin päästiin kuitenkin on/off kaasulla kiihdyttäen/löysäten. Auto siis kulkee ja kiihtyy joten kuten kaasu pohjassa. Tänä aamuna toimi taas muutaman sata metriä normaalisti kunnes sama leikki alkoi.
Pumppu pitää sellaista tasaista vaimeahkoa sirinää, eli äänen puolesta en heti kyllä tuota epäilisi. Bensan- ja ilmanputsari sekä tulpat on äskettäin vaihdettu.
Autona on siis tuo 80 2,0 16v vuosimallia -90 varustettuna ke-motronicilla.
Comment