Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.8T:n tyhjäkäynti

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 1.8T:n tyhjäkäynti

Onkohan tyhjäkäynti näissä jotenkin säädettävissä? VAG:llä sanovat ettei..ja mun yksilössä tyhjäkäynti on alle tuon 800 kierroksen ja aiheuttaa pientä mutta niin ärsyttävää värinää..

Vika koodeja ei ole..

Ei oo mitenkään itse säädettävissä.

Comment

juu..ei nää mitään jettronikkeja oo:) Kysymykselläni ajattelin lähinnä onko tyhjäkäynti korjaamolla taikka vag commilla säädettävissä?

Comment

Kyllähän nuo kovasti uskottelevat, että pystyisi: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/18T.html

En tosin ole vielä kuullut kenenkään onnistuneesti säätäneen tyhjäkäyntiä. Yleensä totuus on ollut ECU:n puolella aivan jotain muuta kuin ohje antaa ymmärtää. Ja mitä tuo 01-kanavan arvot sitten loppujen lopuksi tarkoittavatkaan. Eivät välttämättä suoraan verrannollisia tyhjäkäyntikierrosten nostoon.

Kaasuläpän putsaus ja sopeutus on toimenpide, jonka voi aina tehdä, oli käyntivika sitten mikä tahansa. Yhtä epätoivoinen teko kuin tulppien vaihto...:)

Ja tässä ei sitten otettu lainkaan huomioon mallien eroavaisuuksia, joten B6 voi olla täysin oma maailmansa.

Comment

Minullakin sama juttu tuon oman kanssa. Tosin auto 110 kW vehje. Kaasuläppä putsattu ja säädetty ajossa tapahtuneen nykimisen takia. Ei vaikuttanut tyhjäkäynnin "epätasaisuuteen". Puoli vuotta olen omistanut auton. Helkutin hyvä ajaa, mutta kaikenlaista pientä on kyllä ollut koko ajan. Ehkä vain huonoa tuuria.

Comment

Working...
          X