Aiemmin omistin -87 5000S quattron, joka tuossa ennen joulua otti kovan kopin kuorma-autosta ja edelleen harmittaa. Sieluun syntynyttä aukkoa paikkaamaan ostin nykyisen kulkineen (profiilissa) ja oon jäänyt kaipaamaan sitä keskilukollisen auton helposti ennakoitavaa käytöstä liukkaalla. Tuntuu toi torsenilla varustettu olevan melko arvaamaton käytökseltään kun esim. pinnan liukkaus vaihtelee. Myös hallitun luisun saavuttaminen niin halutessaan on hieman tuurista kiinni kun meinaa aina vaan puskea ja autoa tarvii melko kovalla kädellä käskyttää.
Auto kun on muuten kohtuu hyvä niin idea laatikon vaihdosta kytkettävällä lukolla varustettuun tuli mieleen. Mitähän muuta hommaan tarvii kun itse laatikon? (samalla perävälityksellä tietty)
Vetarien ja kardaanin yhteensopivuus? Kytkin? Entäpä lukon kytkimen soveltaminen?
Olettaisin että kytkin pysynee ainakin samana, mut eipä ole perhealbumia saatavilla niin ei pääse vertaamaan.
Auto on nyt menossa sen verran telakalle että samaan syssyyn tekisi vaikkapa sen laatikkoswapin, jos se kohtuullisella effortilla onnistuu.
Auto kun on muuten kohtuu hyvä niin idea laatikon vaihdosta kytkettävällä lukolla varustettuun tuli mieleen. Mitähän muuta hommaan tarvii kun itse laatikon? (samalla perävälityksellä tietty)
Vetarien ja kardaanin yhteensopivuus? Kytkin? Entäpä lukon kytkimen soveltaminen?
Olettaisin että kytkin pysynee ainakin samana, mut eipä ole perhealbumia saatavilla niin ei pääse vertaamaan.
Auto on nyt menossa sen verran telakalle että samaan syssyyn tekisi vaikkapa sen laatikkoswapin, jos se kohtuullisella effortilla onnistuu.
Comment