Eikös se tuossa ole kylmänpään viskositeetti sama kuin nykyisessä? Kuumapää sietää enemmän, eli ei kai se sikäli väärin ole?
Sen verran aiheeseen, typ 44 -ympäristöön näyttäisi sopivan V8:n koko murikka sellaisenaan. Toki perälukon toimilaite ja johdotukset jäävät virattomiksi, mutta murikan kuori näyttäisi olevan sama molemmissa. esim. 200 20V:n murikkaan on vaan lisätty reikiä sille lukitustapille ja oheiskilkkeille sekä niiden kiinnityksille.
Sen verran aiheeseen, typ 44 -ympäristöön näyttäisi sopivan V8:n koko murikka sellaisenaan. Toki perälukon toimilaite ja johdotukset jäävät virattomiksi, mutta murikan kuori näyttäisi olevan sama molemmissa. esim. 200 20V:n murikkaan on vaan lisätty reikiä sille lukitustapille ja oheiskilkkeille sekä niiden kiinnityksille.
Comment