Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

vuotaa jäähdytysnestettä.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• vuotaa jäähdytysnestettä.

auto vuotaa jäähdytysnestettä aika paljon. yhdessä viikonlopussa meni 2l joten ideoita miten selvittää vuotokohta? itse miettisin että jos irrottais sen säiliön ja tukkis toisen letkun ja pistäis renkaan ilmaventtiilin toiseen ja kompuralla painetta sisään nii näkis vuotokohdan? toimisiko?

Vuotaako siis auton alle vai tuleeko pakarista savuina? Veikkaan toki ensimmäistä. :D Mutta mielestäni nämä nesteiden vuotamiset on helppo selvittää jos noinkin kovasti kuin 2litraa viikonlopussa, tarvitsee vain auto saada nosturille jossain ja taskulamppua käteen.

Comment

tosiaa autos ei ol puskurii ja pohjapanssarii kii nii moottori on aika märkä kokoajan nii ei sillee oikee näe. itse kans veikkaan et auton alle. tosiaa sunnuntaina lisäsin taas parisen litraa ja taas huutaa et tyhjä o. mitä mieltä oot tost mun ideasta et toimisko?

Comment

Huono olen neuvomaan, mutta kun kerta pohjapanssari on pois niin nosturille autoa. Helpommin näet todennäköisesti vuotokohdan kun nestettä tulee ulos, sen sijaan että kuuntelisi ilmojen suhinoita.
        Märkää ettimään taskulampun kanssa, kyllä ne vuotokohdat viimeistään vartissa löytyy kun tuota tahtia tulee. Sen mukaan että missä on märintä, niin sieltähän se vuotaa silloin.

Katso maasta valumajäljistä vaikka jotain suuntaa-antavaa että miltä puolen vuotaa... vaikkakin nesteet voivat valua muita pintoja pitkin mihin päin vaan.

Myöskään jonkun nyrkkipajan vikadiagnosointi tuskin maksa edes 50euroa, kun viet sen ja sanon et kattokaas nopsasti mistä vuotaa ja kuvailet vuotomäärää sekä muuta asian osalta olennaista.

Comment

http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...30&postcount=7

Markus koittaa panostaa sitten hieman seuraavien viestien ulosantiin.

Comment

on melko raivokasta falskaamista jo... itse lähtisin syyläri taikka letkulinjalle ensimmäisenä.

Comment

Todennäköisesti on se muovinen anturikotelo halki kannen vasemmassa päädyssä, siitä aloittaisin.

Comment

kompurakikkaa olen itse käyttänyt aina. se kyllä paljastaa lahjomattomasti vuodot.

Comment

Miulla meni samanlaisessa autossa melkein 2/ltr päivässä. Vuoto oli huonosti asennetussa vesipumpussa. Paheni aikaa myöten kun virtaus kulutti enemmän tiivistettä.

Comment

Working...
                  X