Nonni...rupee totanoinniin ottaan pannuun tuo 2.6:nen, onneks ei oo 1. autona =)
Eli vikana oikeastaan sellainen jotta alkuun kävi korkeilla kierroksilla pitkään, siis parisen viikkoa, ei lämmettyään laskenut jenkoja. vika sitten paheni ja alkoi yllättäen Välillä heitteleen kierroksia tyhjäkäynnillä (ei siis tee jos vähänkään painat kaasua)...eli noin 1200-1500 välillä, hypyttää ihan kokoajan, ei tee sitä heti kylmänä välttämättä ja saattaa lämpösenäkin sen välillä lopettaa (sillon jää vain korkeille kierroksille)
Kaasussa tuntuu olevan ns. ON/OFF kytkentä, joko ei kaasua tai lähes 100%.
Tilkittin tuo ICV-venttiilin (niin että ei ollut toiminnassa ja rako kiinni) ja sain homman toimimaan niin että pystyi ajamaan ja kierrokset laski alas (turhankin alas eli ei jaksanut aina jäädä tyhjäkäynnille)
Mutta nyt oli kaasussa väli-asennotkin =)
Tein tuossa välissä myös testerillä nollaukset ja tuo ei auttanut yhtään, ei myöskään akkukengän irroitukset....
Monta sähkövikaa korjanneena ja autojen kans peuhanneena tää rupee jo ihmetyttään... Onko audin 2.6:nen vaan niin huono ettei muista kuinka tehtaalla opetettiin toimimaan??
Hommasin uuden ICV:n ja nyt heitin sen kiinni, taas kiekat korkeella ja kun oli oikeen lämmin kone jo niin alkoi taas tää hypyttely, eli kun periaatteessa pitäisi lisärikastus lopettaa jo .... siis TÄh.
Revin joka anturin johtoo irti mutta ei muutosta, käytin akkua irti, ei auta, pidin virtoja hetken päällä, ei auta.....
ICV johdonkaan repiminen ei muuttanut nyt kyllä tuota hypyttelyä.
Eli vikana oikeastaan sellainen jotta alkuun kävi korkeilla kierroksilla pitkään, siis parisen viikkoa, ei lämmettyään laskenut jenkoja. vika sitten paheni ja alkoi yllättäen Välillä heitteleen kierroksia tyhjäkäynnillä (ei siis tee jos vähänkään painat kaasua)...eli noin 1200-1500 välillä, hypyttää ihan kokoajan, ei tee sitä heti kylmänä välttämättä ja saattaa lämpösenäkin sen välillä lopettaa (sillon jää vain korkeille kierroksille)
Kaasussa tuntuu olevan ns. ON/OFF kytkentä, joko ei kaasua tai lähes 100%.
Tilkittin tuo ICV-venttiilin (niin että ei ollut toiminnassa ja rako kiinni) ja sain homman toimimaan niin että pystyi ajamaan ja kierrokset laski alas (turhankin alas eli ei jaksanut aina jäädä tyhjäkäynnille)
Mutta nyt oli kaasussa väli-asennotkin =)
Tein tuossa välissä myös testerillä nollaukset ja tuo ei auttanut yhtään, ei myöskään akkukengän irroitukset....
Monta sähkövikaa korjanneena ja autojen kans peuhanneena tää rupee jo ihmetyttään... Onko audin 2.6:nen vaan niin huono ettei muista kuinka tehtaalla opetettiin toimimaan??
Hommasin uuden ICV:n ja nyt heitin sen kiinni, taas kiekat korkeella ja kun oli oikeen lämmin kone jo niin alkoi taas tää hypyttely, eli kun periaatteessa pitäisi lisärikastus lopettaa jo .... siis TÄh.
Revin joka anturin johtoo irti mutta ei muutosta, käytin akkua irti, ei auta, pidin virtoja hetken päällä, ei auta.....
ICV johdonkaan repiminen ei muuttanut nyt kyllä tuota hypyttelyä.
Comment