Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Siihen on tyypitetty semmoin vastus joka laitetaan monen liittimen välityksellä siihen huohitin putkeen kiinni. Virta otetaan siten että se lämpiää aina kun moottori on käynnissä.
Mailaa tai soita LMS:lle niin ne antaa sulle sen ohjeen osanumeroineen.
Minulle kerrottiin huollossa että jos on peilin ja penkinlämmittimet silloin siinä on talvipaketti johon kuuluu myös huohottimen lämmittimet. Ei ainakaan viime talvena ollut mitään ongelmia.
Kun on tuo lämmittimen/korkin hankinta edessä, niin pientä galluppia tähän:
Kuinka monella on käytössään
a) pelkkä korkki
b) lämmitysjärjestelmä
c) molemmat a ja b
d) ei mitään
ja jatkokysymyksenä onko ollut mitään ongelmia. Lämmitintä on turha hankkia jos pelkällä korkilla pärjää (eikä tarvi siivoilla öljyjä konehuoneesta turhan usein...)
Reilu 100 eetua maksaa toi muutoshomma jos sen itse askartelee.
Itsellä ei ollut ongelmia ollenkaan kun piti autoa lämmityksessä normalin ajan. Kerran kiireessä lähdin eli auto ei ollut lämmin niin niihän se jäätyi ja öljyt kartanolle. Ja se tulee putkesta sitten se öljy pihalle. Komeet savut ainakin päästää. Siis noin ainakin mulla kävi :)
Pitää vissiin askarrella toi tuohon RiSaankin paikoilleen.
viimeisin korkimalli on kuulemma F -loppuinen ja oranssilla öljykannulla (kuulemma Suomen olosuhteisiin), kehitysversiot menee kuulemma järjestyksessä D, E ja F.
Comment