Tyhjäkäynti ajoittain aaltoilee 2500-100rpm välillä. Masinolia pistin tankkii ja sillä parani hieman. Edelleen tyhjäkäynti epätasaista mutta ei niin paha kuin aiemmin. Vikakoodeja en ole lukenut viellä. Jos jollain kokemusta kyseisestä ongelmasta niin neuvoja otetaan vastaan ilomielin!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
2.8 30v v6 ACK tyhjäkäyntihäiriö
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Comment
-
Re: 2.8 30v v6 ACK tyhjäkäyntihäiriö
Kaasuläpän sopeutus auttaa. Mulla se oli niin karsatainen että purin ja putsasin. Ja nyt jos tyhjäkäynti vaeltaa niin pelkkä vikakoodin nollaus riittää useimmiten. En tiedä syytä miksi se tuon aina tekee. Useimmiten pakkasta paljon ja akku tyhjä.
Comment
-
Saisiko vielä ohjeita tuohon sopeuttamiseen?
Ite tottunu noita vanhempia kaasareita ropaamaan joten elektroniikka tieto on vähäistä ja Audi melko uus tuttavuus:D
Comment
-
Itse sain tällä hommalla pelamaan. Omalla riskillä tietty kokeilet.
Ohjeet löysin jostakin netistä. yritin etsiä linkkiä vaan en enää löytäny, olin kumminkin tallentanut tälläisen tekstin. eli vac comilla kiinni ja ohjeiden mukaan.
Turn the key on but do not start the car.
[Select]
[01 - Engine]
[Measuring Blocks - 08]
Enter Group 060 (may be Group 098 on some cable-throttle cars)
[Go!]
[Switch to basic settings]
Once you do this you will see the top right display say ADP RUN. The TB
adaptation is being done as soon as you switch to basic settings. You will see the values change and hear the TB cycle for the first few seconds then it will stop. Leave it in basic mode for about 30 seconds, then switch back to normal settings and you're all set.
Be sure not to touch the accelerator and make sure the engine is NOT running when you do this!
Comment
-
No nyt sain tyhjäkäynnin pelaamaan ja auton muutenki toimimaan oikein. Poistin vikakoodit ja vaihdoin akun. Viellä antaa jotain vikakoodia o2 sensorista?
Comment
Comment