Enpä haulla löytänyt vastaavaa ongelmaa, joten aloitin uuden aiheen.
Eli alkoi profiilin kulkineessa (mode edit: A4 B5 1.8Tq) vakiokytkin luistamaan ja tilasin tepolta 500nm paketin. Uudet hilut kiinni ja testiajolla, ahtojen noustessa 1.1 barin tienoille niin alkaa kytkin luistamaan.
Aluksi luulin, että työsylinteri jää kantamaan. Lyhensin hieman sen tankoa, jonka jälkeen uudelle testilenkille. Edelleenkin ahtojen noustessa yli 1.1 barin, alkaa kytkin luistamaan.
Kytkinpolkimessa tuntuu aluksi n. 2mm tyhjää, kunnes alkaa kytkin irrottamaan eli ei pitäisi jäädä ainakaan kantamaan enää. Muuten ajossa kytkin pelaa normaalisti ja alle yhden barin ahdoilla jyrkkään mäkeen kiihdyttäessä viitosella kytkin kyllä pitää.
Penkistä haettu 212hv ja 320nm lappu, eli uuden kytkimen pitäisi kyllä kestää.
Mistähän sitä lähtisi seuraavaa vikakohdetta etsimään?
Eli alkoi profiilin kulkineessa (mode edit: A4 B5 1.8Tq) vakiokytkin luistamaan ja tilasin tepolta 500nm paketin. Uudet hilut kiinni ja testiajolla, ahtojen noustessa 1.1 barin tienoille niin alkaa kytkin luistamaan.
Aluksi luulin, että työsylinteri jää kantamaan. Lyhensin hieman sen tankoa, jonka jälkeen uudelle testilenkille. Edelleenkin ahtojen noustessa yli 1.1 barin, alkaa kytkin luistamaan.
Kytkinpolkimessa tuntuu aluksi n. 2mm tyhjää, kunnes alkaa kytkin irrottamaan eli ei pitäisi jäädä ainakaan kantamaan enää. Muuten ajossa kytkin pelaa normaalisti ja alle yhden barin ahdoilla jyrkkään mäkeen kiihdyttäessä viitosella kytkin kyllä pitää.
Penkistä haettu 212hv ja 320nm lappu, eli uuden kytkimen pitäisi kyllä kestää.
Mistähän sitä lähtisi seuraavaa vikakohdetta etsimään?
Comment