Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Jäähdytysneste punaiseksi?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Jäähdytysneste punaiseksi?

Voikohan AAN moottorissa käyttää uudempaa punaista jäähdytysnestettä vanhemman sinisen sijaan? Siis jos tyhjentää ensin vanhan pois? Tietääkö joku?

Voi käyttää. Hyvä olisi vielä vedellä huuhdella välissä.

Comment

Kesä aikaan olen tyhjentänyt laitteiston kokonaan jäähdytysnesteistä ja löynyt pelkät vedet tilalle. Ne sisässä ajettu sitten vähän aikaa, jonka jälkeen laskenut ne pois + huuhdellut vielä kerran ennen punaisten pistoa.

Nyt talvi aikaan tietenkään noin ei voi tehdä, mutta kunnon huuhtelu kannattaa tehdä, jotta varmasti tulee puhtaaksi.

Comment

pahoittelen uteliaisuuttani mutta miksi haluat vaihtaa nesteiden väriä? vaikka onhan punainen toki kiva väri ei siinä mitään.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Kikke Näytä viesti
          pahoittelen uteliaisuuttani mutta miksi haluat vaihtaa nesteiden väriä? vaikka onhan punainen toki kiva väri ei siinä mitään.
          Sen takia että punaista saa vaikka mistä, sinistä ei juuri mistään. Lisäksi punainen on paljon halvempaa ja koska perheen toisessakin kärryssä on punaista niin on helpompi pitää kotona varalla vain toista lajia.

Comment

aijaa, no oletan että siinä sun kiesissä on ollut joskus vihreet alunperin, ja itse olen sinistä ja vihreää ruukannu sekoittaa keskenään, ja vihreää saa joka paikasta. merkillistä tuo hintahomma kun aina tähän asti kajaanissa se punainen on ollut selkeästi kalliimpaa....

mutta ei siinä, punaista kehiin sitten vaan.

Comment

Ainakin itsellä on punaiset nesteet pirsissä.. Ja siis AAN kyseessä.

Comment

siis oletushan tuli ko. autosta kerrassaan mitään tietämättä, ajattelin vaan että outoa olis vaihtaa punaisesta siniseksi/vihreeksi. Mites se steven seagal sano; olettajat ovat maailman suurimpia erehtyjiä...

Comment

Eiköhän homma selvinnyt :)

Comment

Working...
                  X