Tuossa on tullut omassa kulkineessa huomattua sellainen outous että kun auto on roikan päässä vaikka tunninkin, niin ekalla starttauksella ei jää käymään, mutta tokalla jää. Kylmänä ei tuota ongelmaa ole, vaan lähtee kun sen kuuluisan palmupuun alta.
Muuten toimii ihan normaalisti, eli vetää hyvin kylmänä ja kärsii antaa kaasuakin.
Myös "lohko"lämmitimen toimintaa tuli myös vag.com:lla seurattua ja se lämmittää koneen anturin mukaan noin 22-30 asteiseksi, kelistä ja ajasta riippuen.
Vikakoodeja ei ole ja vag.com:lla tutkittaessa lämpötila-anturi G62 näyttäisi toimivan. Tosin ihmettelin tänään sitä että miksi mittariston arvoissa (17-instruments) näkyy +50 kun ecu:n vastaava oli ennen starttausta -6 ja ulkona erillisen mittarin mukaan -6.3 pakkasta. - No, eihän tietysti tuo auton mittarikaan alempia lukemia näytä...
Login mukaan lämpötila oli kylmänä -6 (time stamp 0,38) ja +19,5 (time stamp 116,36) jolloin "ryyppy" tippuu pelistä ja kierrokset laskee normaalille tyhjäkäynti tasolle. Sama lämpömittarin näyttö vs. reaaliaikainen arvo pitää suht hyvin paikkansa. Max lämmöt pienen lenkin jälkeen 94,5 (keskiarvo 91,5), joten ilmeisesti ainakin anturin ecu:n puoli pelaa ok.
Akun jännite on ok (uusi akku), joten ei luulisi senkään vaikuttavan. Myös kuumana herää ekalla tulille.
Polttoaineensuodatin, tulpat ym. vaihdettu hiljattain. Jotenkin tuntuu että kuitenkin viittaisi bensan saantiin, mutta ei sekään oikein tunnu sopivan vikaan (vai onko sittenkin ominaisuus).
Onkos kenelläkään ehdotuksia mitä voisi käydä seuraavaksi läpi?
Muuten toimii ihan normaalisti, eli vetää hyvin kylmänä ja kärsii antaa kaasuakin.
Myös "lohko"lämmitimen toimintaa tuli myös vag.com:lla seurattua ja se lämmittää koneen anturin mukaan noin 22-30 asteiseksi, kelistä ja ajasta riippuen.
Vikakoodeja ei ole ja vag.com:lla tutkittaessa lämpötila-anturi G62 näyttäisi toimivan. Tosin ihmettelin tänään sitä että miksi mittariston arvoissa (17-instruments) näkyy +50 kun ecu:n vastaava oli ennen starttausta -6 ja ulkona erillisen mittarin mukaan -6.3 pakkasta. - No, eihän tietysti tuo auton mittarikaan alempia lukemia näytä...
Login mukaan lämpötila oli kylmänä -6 (time stamp 0,38) ja +19,5 (time stamp 116,36) jolloin "ryyppy" tippuu pelistä ja kierrokset laskee normaalille tyhjäkäynti tasolle. Sama lämpömittarin näyttö vs. reaaliaikainen arvo pitää suht hyvin paikkansa. Max lämmöt pienen lenkin jälkeen 94,5 (keskiarvo 91,5), joten ilmeisesti ainakin anturin ecu:n puoli pelaa ok.
Akun jännite on ok (uusi akku), joten ei luulisi senkään vaikuttavan. Myös kuumana herää ekalla tulille.
Polttoaineensuodatin, tulpat ym. vaihdettu hiljattain. Jotenkin tuntuu että kuitenkin viittaisi bensan saantiin, mutta ei sekään oikein tunnu sopivan vikaan (vai onko sittenkin ominaisuus).
Onkos kenelläkään ehdotuksia mitä voisi käydä seuraavaksi läpi?
Comment