Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4:sen koneen vaihto...
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja -J J- Näytä viestiLuulisin että myös tuonne palauttaessa vanhan ahtimen pitää olla suht ehjä, akseli ei saa olla ainakaan poikki.
Ainakaan volvolla ei mee vaihto-osaksi jos akseli poikki.
Comment
-
Nojaa, yhtään biturbon ahdinta ei ole mennyt sirpaleiksi, siis ne mitä minä olen nähnyt. Turbiini on kyllä saattanut haljeta taikka muuten vaan akseli katketa, mutta pakopesä on ollut "ehjä". Kompurasiivessä vauriot ovat olleet vieläkin pienemmät.
Comment
-
Joo akseli oli mennyt minunkin turbosta poikki, mutta päällisin puolin näytti olevan muuten ihan ok...
Tuolla aiemmin oli puhetta että josko 2 RS4 turboa sais vaihdettua yhteen RS6 turboon, kun minä kyselin viiime kesänä parista paikasta niin milloinkaan ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin vaihto samanlaiseen.
Comment
-
En usko että onnistuu minun kohdalla ainakaan rs6 ahtimien saanti. Mutta mistäs sitä tietää. Ässän ahtimet "sovittiin" että vaihdetaan rs4 ahtimiin. Näiden turbot vain ovat sen verran harvinaisia, että saatavuus on vaikeaa. Ilmeisesti tarkoitti, että hajonneet turbot heitetään yleensä menemään vaikka monesti niistä kalua vielä saisi.
Comment
-
Eilen illal kävin laittaa auton käyntiin ja kattelin joku 10min pakoputkea, välillä tuli sellasta paksun näköstä valkosta savua ja välillä ei sit yhtää mitää ja keulasta apparin puolelta tuli vähä savua syylarin takaa jostai? Pitäskö ostaa kokonaan uudet huohotin putket jos vaikka rauhottus?
Comment
-
Valkoista savua voi paljonkin, siellä voi olla kosteutta pakoputkessa. Jos se ei haise pahalta ja haihtuu pian, niin ei tarvitse säikähtää. Jos taas jää leijumaan, niin sitten se voi olla öljykäryä.
Huohotinputkiston vaihto ei varmasti ole huono idea, ne alkavat olemaan aika karstaisia ja hauraita. Itse laittaisin isompaa letkua vanhojen tilalle, saa isommat kanavat ja ehkä kestävämmänkin (jos letku on oikeanlaista).
Comment
-
Jos syylärin takaa on tullut savua tai ennemminkin veikkaisin että höyryä niin saattaa olla syylärin päädyssä vuoto. Jäähdytysneste pääsee syylärin ulkopuolelle ja höyrystyy näkyväksi pilveksi siinä kohtaa, selvinee siitä että miltä tuoksuu. Voihan siellä toki olla lunta tai jäätä joka höyrystyy samoin.
Comment
Comment