Njoo myyt kyl mulle satasella sen koneen nii saat nurkkia vähä tyhjemmäks niitä kasin koneita varten :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4:sen koneen vaihto...
Collapse
X
-
Jos nuo turbot haluaa remontteerata, ei vissiin ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin kone pois? Esimerkiksi sellaista vaihtoehtoa ei liene ole, että pistää sen koneen killumaan johonkin moottorinosturiin paikallaan, ja sitten purkaa alapuolelta tavaraa pois, jotta pääsee ahtimiin käsiksi? Onko kellään koskaan vioittuneet nuo turbojen letkut sillai, että alkavat vuotamaan öljyä?
Comment
-
Ei ole minkäänlaista järkeä yrittää vaihtaa turboja irroittamatta konetta.
Prefaceliftin johtosarjassa on pyöreät liitinpinnit, siis ne mitkä kytkeytyy auton johtosarjaan ecu-kotelossa. Moottorista ei näe helposti paitsi jos se on tarpeeksi uusi, ja siinä on öljynlämpöanturi öljypohjassa. Mutta eipä sillä muuten mitään käytännön eroa ole kumpi kone se on. Aivan viimeisimmissä on parempi imusarja josta sen erottaaa.
Comment
-
Saattaahan se vaihtoehto olla, mutta ei mitään järkeä. Aika paljon mukavampi tehdä työ, kun kone on pukissa / lavalla yms. Edellisellä kerralla 6 tuntia meni, kun moottori+vaihteistopaketin irroitin. Siis siitä, kun ajoin auton talliin, pukitin ja tein homman. Ja tuli tehtyä ihan ajatuksella.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Noize Näytä viestiTämä siis saattaisi olla faceliftin johtosarja?
Edit. ja ei, ei tullut mieleen etsiä osanumeroa johtosarjasta samalla kertaa kun sitä käsissäni pyörittelin..
Alkuperäinen kirjoittaja Jesse87Mitäs ootte mieltä pitäskö ostaa rs vai s:än turbot tuoho ässää jos ne on syyt öljyn syöntiin? Mistähän sais uusia halvalla?
Comment
-
http://www.osasuora.fi/product_details.php?p=407En tiedä onko tehdaskunnostetut ahtimet sitten hyviä, mutta kannattaa varmaan kokeilla kun vuoden takuunkin saa. Eli vanhat tonne ja uudet tilalle. Itse kyselin voiko K03 vaihtaa K04 turboon ja sovittiin että onnistuu, kun on ajankohtainen. Samalla pieni OT. Onko kenelläkään osasuorasta pahaa sanottavaa/Onko tehdaskunnostetut ahtimet kannattava valinta ?
Comment
-
Sillä minäkin ihmettelen. Monesti kyselin myyjältä, että miten voi hinnat pitää kutinsa. Tuumas vaan, että on suomen tasolla aika kilpailukykyiset hinnat. Tuolta kuitenkin turbot tilaan, kun aika koittaa n.1200 € + tiivisteet jää hintaa niin ei hirveästi tarvitse miettiä. Luulis noi kiinaturbot voittavan.
Comment
-
Pitää ite varmaan kesällä kokeilla. Mites paskana ahdin saa olla, että sen voi vielä kunnostaa ? Sitä lähinnä haeskelen, että eikös turboista tuppaa akseli rikkipoikki menemään ajankanssa. Ja itselläkin on 210tkm ajetut vakiot paikallaan, niin kun ne losahtaa saako niistä edelleen uudenveroisia rakennettua ? Täytyykö ahtimen siis olla käyttökunnossa tuonne postittaessa vai voiko se olla sirpaleina.
Comment
-
20 min tuli tossa rupateltua pitäjän kanssa ja en jättäis kokeilematta itse. Ainut miinus, että k03-4 ahtimia ei hirveesti ole et toimitusaika saattaa venähtää 2 viikkoa-kk. Ainakin jos useampi on samaanaikaan tilaamassa. Mutta ehdottomasti jesse soittele ja tilaile ja kerro kokemukset tuotteesta. Tietysti ne vanhat kannattaa sinne lähettää, että sen panttimaksun saa pois hinnasta. Tiivisteet ja muut asennushippeet tilattava erikseen jne.
Comment
-
Pitää ruveta keräilee noita Keiou ahtimia varastoon, jos tuleekin kiire saada tilalle uudet. Mitenkähän onnistuis vaihtaa vaikka sitten 2 paria noita ässän tai rs ahtimia yhteen pariin rs6:sen hyrriä. Se pitää kysyä sitten kuin aika on, mutta voihan sekin onnistua. Mutta jesse ilmoittele miten ahtimien kanssa käy, niin alkaa enempi itselläkin poltella ! :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jesse87 Näytä viestiEipä Audi saavuttanu juuri ollenkaan ny ku ajelin töihi? Ota tosta nyt sit selvää :)
Noh käytän kuitenki sen siel laakkosel nii saa varmuuden..
Laakkosella eivät välttämättä osaa tehdä oikeaa diagnoosia, pitää olla noista perillä oleva kaveri.
Comment
Comment