Elikkäs otsikonmukaisessa farkussa esintyypi kahdenlaista ongelmaa, sekä kylmänä että lämpimänä on havaittavissa selvää käynnin epätasaisiuutta, aivainkuin jättäisi yhden pytyyn väliin, tätä ei kuitenkaan tee vaan käy kyllä kaikilla, mutta esim valoissa seisoessa kyseisen ongelman huomaa helposti pienenä ajoittaisena nykimisenä. Tilannetta yritetty korjata vaihtamalla tulpat( ulos otettaessa tulpat tasaisen väriset, aikaslähellä maitokahvia), tulpanjohdot, virranjakajankansi sekä pyörijä sekä bensapumppu, minkä lisäksi ISV:tä on uitettu muutama päivä polttoöljyssä sekä pesty muutamaan otteeseen ultraäänipesurilla.. Kyseinen ongelma katoaa myöskin täysin hitusenkaan reilummalla kaasulla(yli 2000 kierroksen), mutta palaa takaisin esim alamäkeä ajattessa kun kaasun vapauttaa, olivat kierrokset mitä tahansa. Tehot koneessa ovat hienosti tallessa, ei hukkaa nesteitä ja kulutuskin mielestäni hyvin asiallinen 8,5 seka-ajossa, mutta tuo tyhjäkäynti olisi hieno saada kohdalleen
Toinen ongelma mitä myöskin esiintyy on ettei mottia meinaa saada käyntiin niin millään lämpimänä, saa välillä sahata pitkiäkin aikoja kun taaskin välillä lähtee kuin palmun alta, kylmänä tätä käynnistysongelmaa ei ole. Myöskään kaasun asennolla ei ole mitään vaikutusta käynnistymishalukkuuteen.
Toinen ongelma mitä myöskin esiintyy on ettei mottia meinaa saada käyntiin niin millään lämpimänä, saa välillä sahata pitkiäkin aikoja kun taaskin välillä lähtee kuin palmun alta, kylmänä tätä käynnistysongelmaa ei ole. Myöskään kaasun asennolla ei ole mitään vaikutusta käynnistymishalukkuuteen.
Comment