Joo-os, tuosta nyt ei oikeen viisaammaksi tullut missä se vika alunperi oli, mutta tämä kallistuu kyllä nyt sinne vetari/alapallo/raidetangonpää/kiranluu joku muu vastaava paskana. Tosiaan ajoin sunnuntaina n 120km (tehoja tuntu olevan ihan ok, auto totteli kyllä kaasua melko normaalintuntuisesti, varovasti kylläkin mentiin), jonka jälkeen käytin sit tyhjäkäynnillä joku 25min (kun ei viittinyt pakkasessa odotella) tyhjäkäynnin jälkeen en ajanut vaan samamutin auton. Kun siitä siten lähdin niin eipä palanut enään moottorin vikavalo. Sen jälkeen nyt tullut ajettua sellanen ehkä hitusen vajaa 600km (parikappaletta useamman sadan pätkiä) ja aattona tosiaan laitoin auton iltapäivällä yhteen talliin (ehkä joku +10 astetta) sulamaan. Eilen (25pvä) vaihdettiin sit polttoainesuodatin ja ilmasuodatin (joka kyllä näytti siltä että saattaa siinä olla vika, pöllys ympärilleen varmaan kilon paskaa kun sen lattialle nakkasin, ja silti siitä varisi ihan kun siihen koski) JA tosiaan sen jälkeen ajettuna joku 400km täysin ongelmitta tehojen kanssa.
Ainoana vikana nyt on se että välillä hyvällä tiellä voi erottaa että vähän täryttää oik. etupyörästä. Ja kaartaa myös oikealle hieman. Ja yhdessä parkkiksella sano uiuiui kun käänsi etanavaudissa pyörät kaakkoon (että mahtuu ruutuun).
Eli tekeekö pakkanen temppujaan veiko joku vetari/tms säpänä?
Ainoana vikana nyt on se että välillä hyvällä tiellä voi erottaa että vähän täryttää oik. etupyörästä. Ja kaartaa myös oikealle hieman. Ja yhdessä parkkiksella sano uiuiui kun käänsi etanavaudissa pyörät kaakkoon (että mahtuu ruutuun).
Eli tekeekö pakkanen temppujaan veiko joku vetari/tms säpänä?
Comment