Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi v8 päästöt

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Audi v8 päästöt

pikkuveljellä on ongelmia saada v8 vm 92 päästöistä läpi. minkalaisia arvoja teillä on ollut?
    laittoivat (vw.llä) liian löysät Öljyt koneeseen ja ne tulivat suoraan savuna putkesta pihalle.Voiko olla että katit ovat vainaita tuon öljy-kylvyn takia ? on koitettu ajaa vähän korkeamilla kierroksilla mutta en tiedä onko mitään apua.

ajettu 240 tkm

Vinkkejä mitä vois tehdä????

Osaakko tarkentaa että mitkä arvot tuottaa tuskaa? HC CO vaiko lambda? Helpottaa diagnosointia.

Oma huokaisi tuollaisia <arvoja>, suurin korkean HC-arvon aiheuttaja meikällä taisi olla tulpat. Mittarissa ~270tkm.

Comment

Co on korkealla ei laske millään... Pitäisköhän vaihtaa katit? siihen joskus vaihdettu katit mutta mun mielestä ne on jotkun race versiot.mittarillä näyttää että alle 3000 kierroksen ne ei puhdista juuri mitään.

Comment

Katalysaattoreihin ja/tai lambda-anturiin viittais, http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=3157&

Comment

Eikös lambdan ollessa 1.0 vika lähinnä katissa (kylmä tai viallinen) ?
          Viallisilla tulpillahan seos rikastuisi ?

Comment

Mitä nyt?

Olis mielenkiintoista kuulla mikä on veekasin päästöjen laita tällä hetkellä? Itelläni kun oli sama ongelma ja kattien vaihdon jälkeen ei mitään päästöjä..

Comment

sanotaan että on työ alla pikkuveljellä meni Herne nenään ja laittoi auton seisontaan....
              mutta koitan tässä patistella sitä vaihtaan ne katit....

verotkin tuli 3100:- mun mielestä oli aika kohdallaan

Comment

Mulla oli HC 160, eikä mennyt läpi katsastuksesta. Vaihdoin tulpat ja ajoin todella kuumaksi katit ja HC:t oli 90 ja leima tuli.

Comment

Working...
                X