Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vianetsintä Tampereella

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Vianetsintä Tampereella

    Moro!

    Auton tippiloota alko täristään matalilla kierroksilla ajettaessa. Vikakoodeja auto ei antanu kun koneella katoin. Ajattelin että voisi käyttää auton jossain vianetsinnässä ennen kun alkaa suurempia korjaustoimen piteitä tekemään.

    Soittelin tänään laakkoselle mistä mut ohjattiin audi centeriin. Sieltä ilmoitettiin vianetsinnän hinnaksi 129€/h ja siihen päälle testerin käyttö 80€/h!

    Luulisi tämän homman vään halvemmalakin jostain saavan. Onko ehdotuksia mistä kannattais vianetsintä aikoja lähtee kyseleen. Autona A6 4F 3.0Tdi -06

  • #2
    Jos uskallat pyörähtää Viialassa asti, niin Akaan ajoneuvopalvelua voin suositella: http://www.ajoneuvopalvelu.fi/

    Comment


      #3
      Mistä sen tietää että laatikko täristää?

      Comment


      • #4
        Ääni myös täältä Akaan Ajoneuvopalvelulle.

        Comment


        • #5
          Siis vetopäällä alhasilla kierroksilla täristää koko autoa. Kierros alueella 1200-1600 toi on havaittavissa muuten toimii normaalisti. Vahvasti viittais et turbiini olis luovuttamassa mut olishan se hyvä varmistaa.

          Comment


          • #6
            ootkos uuden menopelin hankkinu?

            Akaan keikkaa suosittelen kanssa, Tero on oikein pätevä (ent. laakkosen audimekaanikko) ja ihan fiksu tyyppi kaikinpuolin.

            Comment


            • #7
              TOllanen tuli profiilissa näkyvä tuli hankittua. Täytyy maanantaina soitella tonne Akaaseen.. Autolla kuitenkin pystyy ajeleen niin ei toi matka mikään paha oo..

              Comment


              • #8
                Tänään köytin auton vianetsinnässä huolto+:ssa. Ilmoittivat sieltä äsken että autossa on multitroniclaatikko!!??

                Minulla on ollut aina käsitys että 3.0Tdi nelvideossa on aina Tipilaatikko. Vaihde kuviossa on kuitenkin D:n sivussa + ja - sekä alla S vaihtoehto. Onko mun "tietoni" tosta tippilaatikosta aivan väärä vai sekoileeko huolto+ nyt omiaan?

                Comment


                • #9
                  Firma vaihtoon. Multitronic esiintyy (afaik) aina vain etuvetoisen yhteydessä.

                  Comment


                  • #10
                    Ja tuolta kannattaa auton tiedoilla etsiä:
                    https://secure-www.audi.de/de/brand/...ls/myaudi.htx/

                    Comment


                    • #11
                      Janne, eiköhän ne nykäykset sieltä tunnu vai vaihtaako niin sametinpehmeästi ettei edes kierrosmittarissa näy ;)

                      Multia on ollu kai vaan etuvetoisissa 2.0i+1.8T koneissa, 2.0TFSI:stä en ole ihan varma.

                      Comment


                      • #12
                        No niinhän se meni kuten muistelinkin ja täällä porukka todistaa.. Soittelin vielä laakkoselle (onneks on tuttu töissä) ja varmistelin asiaa. Tippilaatikkohan se sielä on niinkun näissä kuuluu ollakin.

                        Soitto takaisin huolto+:ssan et tarkistakaas pojat nyt oikeesti vielä kerta. Kuulin kun puhelimessa ollut mies keskusteli jonkun asentajan kanssa ja asentaja totesi no turbiinivika se sitten on! Näin se vika selvis eikä menny kun pari sekuntia.. :D

                        Tarvinee käyttää auto varoiks vielä jossain muualla.. Huomenna autoo noutamaan ja "vianetsintää" maksamaan. Mahtaa tulla huvittava reissu.. :)

                        Comment


                        • #13
                          Oliko Ajoneuvopalvelussa liian pitkä jono?

                          Comment


                          • #14
                            Täytyy myöntää että iski laiskuus kun on toi huholto+ työpaikan vieressä niin käyten sen sit siä.. Ei kannattanu.. :)

                            Comment


                            • #15
                              Mitä mä sulle sanoin.... =D

                              Comment


                                #16
                                Alkuperäinen kirjoittaja kontio Näytä viesti
                                Janne, eiköhän ne nykäykset sieltä tunnu vai vaihtaako niin sametinpehmeästi ettei edes kierrosmittarissa näy ;)

                                Multia on ollu kai vaan etuvetoisissa 2.0i+1.8T koneissa, 2.0TFSI:stä en ole ihan varma.
                                Ja lisäksi dieseleissä aina 2.7l V6 saakka.

                                Comment

                                Working...
                                X