Kyseessä 1992 audi 100 q 2.8 AAH Zf4hp-18(CEZ) automaatilla, jossa nelosen päällekytkeytyminen on alkanut kiukuttelemaan. Vianetsintä on vielä kesken, kun en ole vielä saanut autoa piuhan päähän, mutta aloin jo kartoittamaan vaihtoehtoja...
2,6 ABC koneisia varaosa-autoja olisi paremmin tarjolla, mutta olen ollut siinä käsityksessä, että ainakin kokonaisvälityssuhde on eri 2,6 koneen perässä, vaikka sama peruslaatikko. Olisiko kellään tietoa onko tämä toteutettu laatikon sisäisesti vetopyörästöjen välipyörästöillä vai onko takavetopyörästöjen välityssuhteissa eroa 2,6-2,8?
Eli käykö 2,6 aski 2,8 perän kanssa yhteen(Toki kokonaisvälityssuhde muuttuu, jos eri)? Onko yleensäkään perien välityssuhteissa eroa C4 korin sisällä(100,A6,S4,S6)?
2,6 ABC koneisia varaosa-autoja olisi paremmin tarjolla, mutta olen ollut siinä käsityksessä, että ainakin kokonaisvälityssuhde on eri 2,6 koneen perässä, vaikka sama peruslaatikko. Olisiko kellään tietoa onko tämä toteutettu laatikon sisäisesti vetopyörästöjen välipyörästöillä vai onko takavetopyörästöjen välityssuhteissa eroa 2,6-2,8?
Eli käykö 2,6 aski 2,8 perän kanssa yhteen(Toki kokonaisvälityssuhde muuttuu, jos eri)? Onko yleensäkään perien välityssuhteissa eroa C4 korin sisällä(100,A6,S4,S6)?
Comment