OT
Ekana kaikki ässä ja bensamiehet voivat jatkaa toiseen topiciin, esim jusaberg ja hopsis ;)
OT
Ja itse asiaan.
Mulla on nyt tuollainen S6 C5 seisomassa pihassa konerikkoisena ja suht varmasti siellä on vena jos toinen tippunut männän päälle. Eli pahaa jälkeä saattaa olla tiedossa.
Auton kohtaloksi mietin ekana purku tuomiota, mutta suht hyvä kori kuitenkin siinä. Seuraavaksi mietin moottorin kunnostamista, mutta kun sekin saattaa tulla suht kalliiksi joten pääkoppa kehitti idean:
Hommaa kolaroitu A6 2.5tdi ja laita ässän keulille TDI pata rouskuttamaan.
Joten ennen kuin rupean mitään kolariraatoa ostamaan niin osaisaako joku kertoa miten paha projekti tuo tulisi olemaan?
Ideana oli käyttää ässässä olevaa voiman siirtoa joten onnistuuko 5hp24a lootan ja 2.5tdi:n naittamaan yhteen? Sekä onko tuossa lootassa millaiset välitykset, meneekö ihan ketuiksi diisselin kanssa välitykset?
Sekä miten paljon sähköjän joutuu tekemään. Konehuoneen sähköt saa helposti vaihdettua kolari ruhosta, mutta miten paljon joutuu sisustaa purkailemaan ja releitä yms vaihtelemaan sekä piuhoja vetämään. Nekin onnistuu ottamaan kolariautosta, mutta meneekö homman siihen että pitäisi naittaa kolari auton keula ässän hytin kanssa..?
Ajatuksia, mielipiteitä, kokemuksi sekä jonkin verran mutuilua haluasin kuulla.
Ja tietenkin, helpointen pääsisi jos hommaisi uuden purkumoottorin, mutta ei sillä säväytetä henkeen ja vereen olevia bensamiehiä ;)
Ekana kaikki ässä ja bensamiehet voivat jatkaa toiseen topiciin, esim jusaberg ja hopsis ;)
OT
Ja itse asiaan.
Mulla on nyt tuollainen S6 C5 seisomassa pihassa konerikkoisena ja suht varmasti siellä on vena jos toinen tippunut männän päälle. Eli pahaa jälkeä saattaa olla tiedossa.
Auton kohtaloksi mietin ekana purku tuomiota, mutta suht hyvä kori kuitenkin siinä. Seuraavaksi mietin moottorin kunnostamista, mutta kun sekin saattaa tulla suht kalliiksi joten pääkoppa kehitti idean:
Hommaa kolaroitu A6 2.5tdi ja laita ässän keulille TDI pata rouskuttamaan.
Joten ennen kuin rupean mitään kolariraatoa ostamaan niin osaisaako joku kertoa miten paha projekti tuo tulisi olemaan?
Ideana oli käyttää ässässä olevaa voiman siirtoa joten onnistuuko 5hp24a lootan ja 2.5tdi:n naittamaan yhteen? Sekä onko tuossa lootassa millaiset välitykset, meneekö ihan ketuiksi diisselin kanssa välitykset?
Sekä miten paljon sähköjän joutuu tekemään. Konehuoneen sähköt saa helposti vaihdettua kolari ruhosta, mutta miten paljon joutuu sisustaa purkailemaan ja releitä yms vaihtelemaan sekä piuhoja vetämään. Nekin onnistuu ottamaan kolariautosta, mutta meneekö homman siihen että pitäisi naittaa kolari auton keula ässän hytin kanssa..?
Ajatuksia, mielipiteitä, kokemuksi sekä jonkin verran mutuilua haluasin kuulla.
Ja tietenkin, helpointen pääsisi jos hommaisi uuden purkumoottorin, mutta ei sillä säväytetä henkeen ja vereen olevia bensamiehiä ;)
Comment