2.8 ACK automaatti. Auto oli maalaamossa, ajoin sinne, he ajoivat sisälle halliin, etulokasuojat vaihdettiin, samoin tuulilasi irroitettiin, takaluukku hitsattiin( epoksia ja maalattiin) Auto uuniin eikä sen jälkeen ole lähtenyt käymään. Vaihdoin virtalukonpohjan, koska se oli ilmeisin syy. Ei ollut. Auto lavetilla korjaamoon. Siellä ollut keskiviikosta lähtien. Kipinä ok, bensa ok. hall anturit ok. kampuran anturi vaihdettu ok, ajoneston valo sammuu, tulpanjohdot vaihdettu 2v sitten, jako tutkittu ok, syt. järjestys ok, puristukset ok. Mitä hittoa enään jää jäljelle. Korjaamollakin, alkaa ottaa luonnonpäälle. Onko lokasuojien sisällä jotain, jota voi rikkoa? Entä takaluukussa? Älä sano, että pakko käydä. Ei edes lupaa. Niin mäkin sen luulisin, samoin korjaamossa. Ei se vaan käy! Voiko laatikossa olla jotain, joka olisi rikki? Voiko lämpö uunissa sekoittaa jonkun anturin näin pahasti. PS. Vein vara-avaimet korjaamolle, jos olisi ajonesto syy. Ei ollut.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Uuni,lokasuoja ja takaluukku. Miksi ei lähde käymään?
Collapse
X
-
Uuni,lokasuoja ja takaluukku. Miksi ei lähde käymään?
Viimeksi muokannut Hilakitkutin; 10.11.2012, 12:40.Avainsanat: Ei mitään
-
Eikö se lähde käymään myös N:llä? Koska toi on kokeiltu. Voiko se tiltata jonkun lämpöanturin noin pahasti. Eikö lämpöanturit ainoastaan kerro motronikille onko kone lämmin vai kylmä( ryyppy) Kai sen pitäis edes luvata. Mitä jää jäljelle. Kelasin, että väärä bensa. Ajoin 3-vk sillä bensalla. (25km/pvä) Eli se ei voi olla syy. Korjaamolla ne varmaan haluaisi alkaa normaalin korjauksen( vaihdetaan palikkaa, kunnes toimii) mutta mä kielsin sen. Sanoin, että ekaksi etsitään vika ja sitten korjataan.
Comment
-
Ekaksi katsoin V- checkerillä vika koodit-ei mitään. Sen takia vaihdoin virtalukonpohjan, koska en keksinyt muuta. Korjaamolla on myös tutkittu vikakoodit: ei mitään. Sehän tässä ihmetyttää, ettei ole mitään, mistä alkaa tutkia vikaa.
Comment
-
En usko, että akku on ollut irti( kumminkin takapenkin alla) Luuletko, että on jännitteet on ollut liikaa?
Comment
-
Voiko olla mahdollista se perinteinen, että käynnistetty kylmänä ja sammutettu heti perään? Eikös näissä koneissa ole tuosta seurannut usealla ongelmia? Itse en aluksi edes uskonut, että kone voi niin tukkoon mennä, mutta yhdessä Volvossa sitten tuli vastaan vastaava vaiva ja uusilla tulpillakin lähti vasta piiiitkän sahauksen jälkeen, vaikka läpät auki startattiin.
Se on ainoa mikä tulee mieleen, jos koneessa on puristuksia, kipinää ja bensaakin saa.
Comment
-
-
Itsekin alan kallistumaan jakopään vikaan, niin kuin Metsässä epäili. Mutta miten se voisi heilahtaa 180 astetta päin helvettiä? Jos enemmän tai vähemmän, niin kone kilahtaisi. Ja se ajettiin halliin ja sammutettiin. Ei jako itsekseen voi pyöriä( eihän) Jakohihna vaihdettu n. 2kk sitten, eikä ole ollut mitään ongelmia.
Comment
-
Vieras
Ääni myös tulpille. Uudet kehiin ja kovaa starttia, jopa epäuskon partaalle asti, kaasu pohjassa. Lähtee käymään juuri kun uskot startin lahoavan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hilakitkutin Näytä viestiMitä skuutti tarkoittaa? Jos bensa haisee, niin eikö se silloin tule pyttyihin asti.
Siis jos tulppia ei ole huolella kuivattu tai vaihdettu.
Comment
-
Ei ole ollut Muhoksen korjaamolla. Jouduin katsomaan paikan googlella. Maalaamossa ne kuivas yhden puolen tulpat, eikä edes luvannut. Eikö sentään pitäisi jotain elämää pitää.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja thompson Näytä viestiJere, miks kaasu pohjassa?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiViittaa selvästi jokopäähän, avaus viestissä sanottu että ok.
Ääni märille tulpille, ei olis eka (eikä vika) V6 joka tekee temput.
Tietenkin jos tulpat irroitettu ja kuivattu niin sitten pistää ihmetyttämään.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hilakitkutin Näytä viestiMitä skuutti tarkoittaa? Jos bensa haisee, niin eikö se silloin tule pyttyihin asti.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viestiKaasu pohjassa startatessa ruiskutus katkeaa ja pytyt saa huuhdeltua kuiviksi? Kannattaa kokeilla vielä uusilla tulpilla. Joskus huolella kastunut tulppa saattaa kipinöidä ulkoilmassa mutta ei jaksa antaa riittävää kipinää paineen alla vaikka olisi kuivattukin.
Comment
Comment