Muistankohan ihan väärin että automaateissa on käytetty tripodiniveltä sisällä?
Joku voisi tuon varmistaa.
Mikäli on tripodi niin parempi purkaa ulkonivelen puolelta ettei neulat lähde karkuun jne. Muutenkin taitaa olla tripodin yli vähän huono vedellä kumia. Pirullinen kasattava, jos pääsee pullahtamaan neuloja ulos. Jos taas on tavallinen kuulanivel niin ei siellä ole kuin yksi sokka, jonka irroituksen jälkeen itse nivel tulee irti akselista ja kumin voi vaihtaa. Varmaan onnistuu jopa auton alla irroittamatta ulkoniveltä.
Joku voisi tuon varmistaa.
Mikäli on tripodi niin parempi purkaa ulkonivelen puolelta ettei neulat lähde karkuun jne. Muutenkin taitaa olla tripodin yli vähän huono vedellä kumia. Pirullinen kasattava, jos pääsee pullahtamaan neuloja ulos. Jos taas on tavallinen kuulanivel niin ei siellä ole kuin yksi sokka, jonka irroituksen jälkeen itse nivel tulee irti akselista ja kumin voi vaihtaa. Varmaan onnistuu jopa auton alla irroittamatta ulkoniveltä.
Comment