Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S3 haldex gen2/4

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S3 haldex gen2/4

    Tuli tässä vain mieleen kun temppuilee tuo gen1 haldex, niin onko mahdollista vaihtaa sen tilalle gen2 tai gen4 haldexia? Kun sellainen kuva mulla on ainakin että olisivat luotettavampia ja "parempia" ajo-ominaisuudeltaan.

  • #2
    Ei onnistu mun tietojeni mukaan, mutta jos haluat (luotettavamman) ja etenkin paremman, niin hanki performance controller.
    http://www.thettshop.com/performance...product=600427

    Comment


    • #3
      oon vaan aika kallis tuo eikä se taida pumpun ikää pidentää? Mitäs jos vaihtaa koko perän esim golffista tai a3 jossa on uudempi haldex? Tuleeko paljonkin ongelmia vastaan?

      Comment


      • #4
        Mikäli se pumppu hajoaa vaikkapa kerran / 100tkm matkalla (näin usein ne ei yleensä hajoa), niin mitä veikkaat, montako kertaa joudut sen uusimaan sinä aikana kun auton omistat?

        Comment


        • #5
          Gen. 2 saati sitten Gen.4 on jo fyysisesti niin eri näköinen ja kokoinen kuin ykkössukupolven versio, että jo pelkästään sen paikalleen saaminen olisi melkoinen suoritus. Sähköt ovat sitten vielä aivan eri asia, koska uudemmissa kaikki ohjainlaitteet ovat väylässä.

          Comment


          • #6
            eli taidetaan pitää vanha haldex ja ostaa siihen uusi ohjain vanhan rikkoutuneen tilalle.

            Comment


            • #7
              Millä tapaa haldex temppuilee sulla..? Itsellä ja tuntuis olevan siinä jotai häikkää..? vaikka on haldex-öljyt vaihdettu ja suodatin ajallaan... Perä-öljyt vaihdoin myös.

              Comment


              • #8
                Ei toimi ollenkaan :D Huomenna menee vikakoodin lukuun jossa selviää onko ohjainyksikkö rikki.

                Comment


                • #9
                  Tarkistappa ohjainboksille menevä liitin, että onko hapettunut. Mulla oli näin reilu kuukaisi sitten.
                  Tää on TT:stä, mutta eiköhän se aika samassa paikassa ole sullakin.

                  Comment


                  • #10
                    huomenna tarkistetaan sekin :) Löytyi tälläistä mielenkiintoista mitä ei ole ainakaan omaan silmään muilla foorumeilla/keskusteluissa ilmennyt :)
                    http://forums.vwvortex.com/showthrea...mp-replacement!

                    Comment

                    Working...
                    X