Ongelmat alkoivat siten että tasakaasulla kaupungissa rupesi arpomaan 3-4 vaihteiden välillä.
Noh,seuraavana päivänä vaihtokohta oli siirtynyt ~3000rpm tuntumaan,ja kolmosta saa odotella jo kahdeksankympin paremmalle puolelle.Ja hauskintahan tässä on se,että tiptronicille vaihdettaessa edes näytössä ei tapahdu mitään,saatika että vaikuttaisi vaihtamiseen millään tavalla.pakkovaihteilla kyllä valon paikka vaihtuu,mutta ei vaikutusta laatikkoon.parkki ja pakki toimii normaalisti,kuten myös kick-down.
Samalla myös takapäästä kuului yksittäisiä pamahduksia,aivan kuin olisi ajanut kiven päältä.Ja kerran risteyksessä käännyttäessä,tuntui kuin toinen rengas olisi ollut lukossa/perä lukossa.Tosin ei ole enään sitä tehnyt.
Toinen omituinen seikka on punainen jarruhäly+ABS häly.Ajattelin että anturi on rikki,ja revin sulakkeet irti,mutta pilli huutaa heti kun siirtää valitsimen parkilta D:lle (voipi tietysti olla ettei liity tähän mitenkään,koska vielä hetki sitten huuteli satunnaisesti).
Toisia threadeja lukiessa silmään sattui puhe laatikon luistosta,mutta se ei selvinnut että miten se ilmenee.itselläni laatikko ainakin "luistaa"joka vaihteella kaasua painettaessa.Eli kierrokset nousee enemmän kuin vauhti,kunnes 3-4 vaihteella "lukitsee" turbiinin,ehkä noin 60-70 km/h tuntumassa.
EDIT:ja kakkonen muuten pamahtaa aika ikävästi sisään aina välillä,jos sattuu painamaan kaasua vähän reippaammin.Joten vaihdanko suosiolla laatikon,vai olisiko jotain toivoa vielä?
Noh,seuraavana päivänä vaihtokohta oli siirtynyt ~3000rpm tuntumaan,ja kolmosta saa odotella jo kahdeksankympin paremmalle puolelle.Ja hauskintahan tässä on se,että tiptronicille vaihdettaessa edes näytössä ei tapahdu mitään,saatika että vaikuttaisi vaihtamiseen millään tavalla.pakkovaihteilla kyllä valon paikka vaihtuu,mutta ei vaikutusta laatikkoon.parkki ja pakki toimii normaalisti,kuten myös kick-down.
Samalla myös takapäästä kuului yksittäisiä pamahduksia,aivan kuin olisi ajanut kiven päältä.Ja kerran risteyksessä käännyttäessä,tuntui kuin toinen rengas olisi ollut lukossa/perä lukossa.Tosin ei ole enään sitä tehnyt.
Toinen omituinen seikka on punainen jarruhäly+ABS häly.Ajattelin että anturi on rikki,ja revin sulakkeet irti,mutta pilli huutaa heti kun siirtää valitsimen parkilta D:lle (voipi tietysti olla ettei liity tähän mitenkään,koska vielä hetki sitten huuteli satunnaisesti).
Toisia threadeja lukiessa silmään sattui puhe laatikon luistosta,mutta se ei selvinnut että miten se ilmenee.itselläni laatikko ainakin "luistaa"joka vaihteella kaasua painettaessa.Eli kierrokset nousee enemmän kuin vauhti,kunnes 3-4 vaihteella "lukitsee" turbiinin,ehkä noin 60-70 km/h tuntumassa.
EDIT:ja kakkonen muuten pamahtaa aika ikävästi sisään aina välillä,jos sattuu painamaan kaasua vähän reippaammin.Joten vaihdanko suosiolla laatikon,vai olisiko jotain toivoa vielä?
Comment