otsikossa mainittu kapistus siis ei tykkää pysyä käynnissä, kylmänä kyllä käy turhankin innokkaasti mutta kunhan alkaa hieman vedet lämmetä niin tyhjäkäynti katoaa.
Tyhjäkäyntimoottori on tarkistettu pariinkin kertaan, toimii. imusarjan puolella olevassa vesiletkussa oleva lämpöanturi on kuulemma vaihdettu pariinkin kertaan, ilmeisesti on toiminut sitten hetken(?)
Seoksista/päästöistä ei ole hajuakaan..
tulpat ainakin vaihdettu, ilman vaikutusta.
jos sillä nyt jotain merkitystä on niin ~130t ajettu laitos kyseessä (ihan oikeasti jopa, ollut suvussa uudesta asti)
edit: Kaasuläpän säätelyn jälkeen kylmänä edelleen kierroksia paljon, jotain 1,5krpm mutta nyt sentään pysyy lämpimänä käynnissä tosin aika pienelle tippuu vieläkin.
mites tuollaisesta muuten käsijarru säädetään? katsastus lähestyy ja käsijarru on lähes täysin kuollut..
Tyhjäkäyntimoottori on tarkistettu pariinkin kertaan, toimii. imusarjan puolella olevassa vesiletkussa oleva lämpöanturi on kuulemma vaihdettu pariinkin kertaan, ilmeisesti on toiminut sitten hetken(?)
Seoksista/päästöistä ei ole hajuakaan..
tulpat ainakin vaihdettu, ilman vaikutusta.
jos sillä nyt jotain merkitystä on niin ~130t ajettu laitos kyseessä (ihan oikeasti jopa, ollut suvussa uudesta asti)
edit: Kaasuläpän säätelyn jälkeen kylmänä edelleen kierroksia paljon, jotain 1,5krpm mutta nyt sentään pysyy lämpimänä käynnissä tosin aika pienelle tippuu vieläkin.
mites tuollaisesta muuten käsijarru säädetään? katsastus lähestyy ja käsijarru on lähes täysin kuollut..
Comment