A4 B6 1.8Tq AVJ ottanut nyt pari kertaa herneet henkoseen ja sammunut täysin varoittamatta. Hauska kun edes cruisen valo ei sammu eikä mitään muutakaan indikaatiota ongelmista, vauhti vaan tippuu ja kaasupoljin ei reagoi, ja toki jos lyö vaihteen vapaalle mitään ei tapahdu. Kone ei lähde käyntiin vaikka kuinka sahaa (selkeästi ei saa polttoainetta). Nyt molemmilla kerroilla kone käynnistyi kun pari minuuttia odotti (Länsiväylällä hätävilkku päällä), ja sen jälkeen toimi täysin normaalisti.
Vikakoodit seuraavat:
17633 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Short to Ground
P1225 - 35-10 - - - Intermittent
17635 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Short to Ground
P1227 - 35-10 - - - Intermittent
17636 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Short to Ground
P1228 - 35-10 - - - Intermittent
17634 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Short to Ground
P1226 - 35-10 - - - Intermittent
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground
P1425 - 35-10 - - - Intermittent
17697 - Boost Pressure Control Valve (N249): Short to Ground
P1289 - 35-10 - - - Intermittent
Oma järkeily ja googlailu sanoo, että luultavasti joko pa-pumpun rele rikki tai jonkun maapisteen kanssa häikkää. Relevika tuntuisi itsestä todennäköisemmältä, koska kone käynnistyy kun pari minuuttia odottelee (oli muuten aikanaan typ89:n kanssa täsmälleen sama oire ja syy).
Onko raadilla veikkauksia? Sattuuko joku muistamaan mistä rele löytyy ja miten on merkattu? Onko jotain tyypillistä maapistettä joka olisi hyvä tarkastaa?
Vikakoodit seuraavat:
17633 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Short to Ground
P1225 - 35-10 - - - Intermittent
17635 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Short to Ground
P1227 - 35-10 - - - Intermittent
17636 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Short to Ground
P1228 - 35-10 - - - Intermittent
17634 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Short to Ground
P1226 - 35-10 - - - Intermittent
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground
P1425 - 35-10 - - - Intermittent
17697 - Boost Pressure Control Valve (N249): Short to Ground
P1289 - 35-10 - - - Intermittent
Oma järkeily ja googlailu sanoo, että luultavasti joko pa-pumpun rele rikki tai jonkun maapisteen kanssa häikkää. Relevika tuntuisi itsestä todennäköisemmältä, koska kone käynnistyy kun pari minuuttia odottelee (oli muuten aikanaan typ89:n kanssa täsmälleen sama oire ja syy).
Onko raadilla veikkauksia? Sattuuko joku muistamaan mistä rele löytyy ja miten on merkattu? Onko jotain tyypillistä maapistettä joka olisi hyvä tarkastaa?
Comment