Omistan A4 1.8T -98 etupotkun ja on tullut vasemman puolen vetonivelen vaihto. Kävin paikallisesta audin huoltoliikkeestä kyselemässä huollon ja osien hintaa. Olin pudota pyllylleni kun kuulin, että itse nivel maksaa 179 eskoa. Perustelivat hintaa 2 vuoden takuulla ja mukana tulevalla suojakumilla. Vaihdatutin juuri kuukausi takaperin uudet kumit joten se siitä edusta. Kilometrejä minulle kertyy noin 30000/2v joten se takuukin tuntuu tuossa mittakaavassa aika turhalta ( toki maanantai eriäkin tulee). Päätin käydä vähän kyselemässä varaosien hintaa ja varaosaliikkeessä nivelen hinnaksi tuli 59 euroa. Eroa siis 120 euroa!
Kysynkin nyt, että mitä mieltä olette varaosa vetonivelen luotettavuudesta? Tuolla hintaerolla pystyisi vaihtamaan useammankin varaosanivelen ja toki varaosallekin tulee jonkin muotoinen takuu.
Kysynkin nyt, että mitä mieltä olette varaosa vetonivelen luotettavuudesta? Tuolla hintaerolla pystyisi vaihtamaan useammankin varaosanivelen ja toki varaosallekin tulee jonkin muotoinen takuu.
Comment