Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

80 jurisee

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

80 jurisee

Tulipa hankittua kakkosautoksi Audi 80 2.0 E muuten mene mukavasti ja iloisesti ja hiljaisesti, mutta n. 2000 - 2200 kierroksen kohdalla nopeudesta ja vaihteesta riippumatta sisälle kuuluu voimakas matala murina, ikäänkuin koko kabiini resonoisi, Itse epäilin pakoputkea ja kävin kumit läpi ja olen sitä mieltä, että putki ei ota fyysisesti runkoon kiinni. Moottorin kumityynytkään tuskin ovat kun kierroslukualue on noin rajattu. Paikallaan ääni tulee myös, mutta itse kun on kabiinissa ei alle näe eikä kuule. Olisiko kellään samantyyppisiä kokemuksia mistähän aloittelisi rempan.
    jorma.kallio@kiipula.fi

Onko pakoputki kokonaan alkuperäistä tekoa ?

Comment

"sisälle kuuluu voimakas matala murina, ikäänkuin koko kabiini resonoisi"
      Epäilen pakoputkea, kuten Hannu mainitsi.

Comment

Minä vaihdoin tuohon muijan audiin siihen taka-akselin etupuolelle tarpeettomana olleen simonsin pöntön alkuperäisen hajottua ja äänet muuttui vaikka muu putkisto on alkuperäinen.Murisee myös mukavasti.

Comment

Kiitoksia vastauksista aloitellaan remontti pakarista, jotain on muutettu, ainakin kannatinta hitsattu. Pakarin alkuperäisyydestä en tiedä. Itse mietin jos lisäisi sinne kolmannen tarvikevaimentajan siihen suoralle osalle.

Comment

Minulla ainakin valmistus kuukausi/vuosi lukee änkkäreissä.
            Ja kannattimet jo ruosteessa vaikka ikää vasta 19vuotta/500tkm eli voisi kutsua tyyppiviaksi.

Comment

Working...
            X