Moro,
Osaakohan kukaan sanoa onko normaalia otsikon mobiilissa (quattro), että kun kaasua painaa ja sen löysää niin kaasu jää päälle n 1-2sekunniksi.
Tämän huomaa parhaiten kun kiihdyttää pienemmillä vaihteilla ja kierrättää moottoria enemmän ja löysää kaasun. Tämän jälkeen kiihdytys jatkuu tuon 1-2s ajan.
Ärsyttävä vika / ominaisuus etenkin kun ajaa liukkaalla ilman EPS:siä.
Jos ei ominaisuus niin missähän vika/a?
Ja vielä muistui yksi ihmetys.
Kun lähden kääntämään autoa jyrkästi esim parkkipaikalla (asfaltti), renkaiden ollessa ääriasennossa, kuuluu ihme jurinaa. Ääni tasoittuu kun on ajanut esim täyden ympyrän.
Ääni on samanlainen kuin vanhassa bemarissani oli lukkoperä johon "asiantunteva kaveri" vaihtoi normaalit peräöljyt.. Kitkalukko ei toiminutkaan enää oikein vaan se rupesi jurisemaan mutkissa ja käännöksissä. Korjaantui oikeanlaisilla öljyillä.
Autolla ajettu hieman yli 120tkm.
Osaakohan kukaan sanoa onko normaalia otsikon mobiilissa (quattro), että kun kaasua painaa ja sen löysää niin kaasu jää päälle n 1-2sekunniksi.
Tämän huomaa parhaiten kun kiihdyttää pienemmillä vaihteilla ja kierrättää moottoria enemmän ja löysää kaasun. Tämän jälkeen kiihdytys jatkuu tuon 1-2s ajan.
Ärsyttävä vika / ominaisuus etenkin kun ajaa liukkaalla ilman EPS:siä.
Jos ei ominaisuus niin missähän vika/a?
Ja vielä muistui yksi ihmetys.
Kun lähden kääntämään autoa jyrkästi esim parkkipaikalla (asfaltti), renkaiden ollessa ääriasennossa, kuuluu ihme jurinaa. Ääni tasoittuu kun on ajanut esim täyden ympyrän.
Ääni on samanlainen kuin vanhassa bemarissani oli lukkoperä johon "asiantunteva kaveri" vaihtoi normaalit peräöljyt.. Kitkalukko ei toiminutkaan enää oikein vaan se rupesi jurisemaan mutkissa ja käännöksissä. Korjaantui oikeanlaisilla öljyillä.
Autolla ajettu hieman yli 120tkm.
Comment