Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AAN ja tehostinvuotoa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • AAN ja tehostinvuotoa

    Tilanne seuraava, tehostimen öljyä katoaa, ja vuotopaikka ilmeisesti kuvassa ympyröity letku. Uuden letkun hintaa yritin metsästää, mutta ei taasen albumista löytynyt oikeata kohtaa. Mielessä kävi, josko teettäisi jossain hydrauliikka liikkeessä letkun, joka vastaisi tuota alkuperäistä.
    Ongelmaksi tulee se, että siellä eivät saa tuota mokkulaa letkun sisään. Sen tarkoitus ilmeisesti tasata paineita tai pitää äänet kurissa? Onko kenelläkään kokemusta, miten laitteet toimii ja kestää jos tuota mokkulaa ei ole?



    Onkohan muuten miten usein hajoavia nuo imuilman lämpöanturit? Albumissa ainakin hinta uudelle kohdillaan $-)

    #2
    yhden imulämpöanturin tiedän vaihdetun, en sen enempää.

    Comment


      #3
      anturi saattas löytyä.

      Comment


      • #4
        mulla on varmaan sitten se ainoa vaihdettu anturi :)

        Vaihdoin koska imulämmöt näytti vag-comilla kylmälläkin koneella heti 50 astetta. eli jotain vikaa siinä oli. Vanha anturi toimi vähän aikaa paremmin kun sen puhdisti jarrucleanerilla ja liitokset myös.

        Comment


          #5
          Letku teetetty, 17e ja toistaiseksi toiminut 4 kk ilman mutinoita.

          Comment


            #6
            Mulla on Golfissa ollut teetetty tehostimen letku pari vuotta, siinäkin oli joku alunperin joku kuristin mutta on toiminut hyvin ilmankin.

            Saa siihen hydrauliikkaliikkeestä kuristimen siihen letkuun, sahaa vaan alkuperäisen että näkee kuinka iso reikä siellä on.

            Comment


            • #7
              Onkos tuo millainen homma vaihtaa, onnistuuko ihan kotikonstein? lähinnä onko tuolla jotain paineita, puskeeko kaikki nesteet ulos kun liittimet avaa? Pitäisi tiivisteet varmaan vaihtaa samalla, löytyyköhän millä osa nro:lla? Ei vielä albumi surffaus oikein luonnistu :(

              Comment

              Working...
              X