Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä hyvä jäähdytin, A4 B5?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mistä hyvä jäähdytin, A4 B5?

Olen saanut käsityksen, että ainakin A4:n tyyppivikana on vuotava jäähdytin. Omassa kulkineessa tiputtaa päädystä, ilmeisesti saumakohdasta.
    Oletteko joutuneet uusimaan omiin kulkupeleihinne ko. osaa?

Onko tiedossa jokin tietty myymälä / jäähdytinmerkki joka kannattaa kiertää kaukaa. Halpaa ja hyvää ei taida olla. En viitsisi omaisuuksia laittaa siihen kiinni, toisaalta on kuitenkin elintärkeää ettei vuotaisi. Mikäli on kokemusta hinta / laatusuhteeltaan hyvistä, niin otan tietoa kiitollisena vastaa. Luulen että kabiini ei tästä syystä lämpene. Uutta on vesipumppu ja termari eikä silti tule lämpöä tarpeeksi.

Hyvät neuvot tarpeen. Kiitos jo etukäteen hyvistä neuvoista.
    Viimeksi muokannut okkim; 25.10.2012, 22:19. Perustelu: Älä rivitä itse, vaan anna softan hoitaa se.

Marmorilta. Ostin RiSaan sieltä ja oli alle 400 muistaakseni = halpa, kuvittelisin että A4:seen on huomattavasti edukkaampi.

Comment

Voisin melkein veikata, että Tepolta saa halvemmalla kuin marmorilta....

Comment

Katoava käsityön ala on jäähdytinkorjaajat. Semmosella pajalla kun teettää mittatilausjäähdyttimen täyskuparisella kennolla ja metallitankeilla, niin se on paras. Ei ala vuotamaan ja jäähdytysteho on parikytä prosenttia tehokkaampaa kuin alumini-kennolla. Painaa toki hiukan enempi ja maksaa aivan helvetisti enemmän, mutta on paras. Mutamaan entiseen autooni oon semmoset teettänyt ja oli kyllä hyviä. Homman hintaa laskee jonkin verran jos sattuu kennon koko osumaan yks'yhteen jonkun yleisemmän kennon kanssa. Vesitankit tehdään käsin.

Comment

Tepolta taisi olla jotain 230 euroa Hella/Behr, kun viimeksi tilasin. Saattoi olla hinta toinenkin, mutta alle 300 euroa se mielestäni oli.

Comment

Itse tilasin ässään jäähdyttimen täältä, oli aika edukas suomihintoihin verrattuna.

Comment

Kiitos vastauksista. Nyt on kyseltävä hiukan hintoja.

Osaako kukaan sanoa voisiko vuotava jäähdytin aiheuttaa sen että lämppäri ei puhalla kuumaa. Ainakin kerää ilmaa.
              Uutta onn mm. termari ja vesipumppu. Voi tietty lämppärin kenno olla tukossa.

Comment

Se on selvä että jos kerää ilmaa voi tulla ilmalukko ja sen takia ei tule lämmintää kabiiniin.
                Oma V6 jouduin ilmaamaan enemmän kun kerran vesipumpun vaihdon jälkeen ennen kun toimi kunnolla. Teki just noin että tuli lämmintää ja sitten yks kaks kylmää taas.

Comment

Working...
                X