Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vikakoodi 1.8 turbossa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Vikakoodi 1.8 turbossa

    Eli käytin autoni a4 avantia huollossa. Tietokone oli ilmoittanut seuraavanlaisen vian löytyneen. Ahtopaineenrajoittimen mag.vent.-N75 katkos ulostulojohtimessa. Osaisiko joku kertoa minulle "suomeksi" mistä on kysymys tai onku joku muu törmännyt samaan ongelmaan. Auto toimii minusta ihan normaalisti, eikä ole normaalia laiskempi. Kiitoksia jo etukäteen !

    No tulipa pukattua väärään osastoon, sorry ....

    //Edit: siirretty

    #2
    Mulla oli todennäkösesti sama virhekoodi, jos saisin sen sun koodinumeron ja selitteen englanniks niin tietäsin varmasti.

    Mut jos sama vika kun mulla, niin johto poikki N75-ventiilin liittimen juuresta. Voi tietysti olla joku muukin vika, esim ventiilin kela poikki tai ventiilin ohjauksen pääteaste rikki, mutta veikkaisin johdon olevan poikki jostain.

    Comment


    • #3
      Ei tässä minulle jääneessä tietokoneliuskassa ole sanaakaan "lontoota" . Erillaisia koodisarjoja kylläkin. Mistähän näistä voisi olla mahdollista apua ?? 8D0907558E 1,8L R4/5VT MOTR HS D03
      Koodit 04001 wsc 06325

      Em. koodit löytyi ko. liuskasta

      Comment


        #4
        mulla tuli tommonen koodi VAG-COMilla:

        (01262 solenoid for boost pressure control (N75)
        26-00 output open)

        noista sun koodeista ei taida mikään olla vikakoodi

        Comment


          #5
          Juu, nuo Juhan koodit olivat vasta tyyppitietoja moottorista/ohjausboksista.

          Comment

          Working...
          X