Tuli tuossa lohkon kestävyyttä tuumaillessa mieleen, että josko porauttaisin sylinterit epäkeskeisesti toiseen laitaan. Tarkoitus olisi saada paksumpi seinämäväli sylintereiden väliin. V6 koneessahan tämä onnistuu, eli reunimmaiset porattaisiin hieman ulompaan laitaan, keskimmäiset tietty keskelle. Tarkoituksena olisi laittaa sen verran isommat männät ja ehkä vähän ahtoakin että seinämäväli saisi olla mahdollisimman suuri.
Tuleeko jollain mieleen jotain syitä miksei tämä onnistuisi? Mistään milleistähän ei ole kyse, mutta jos nyt millinkin saisi säästettyä. Männäntapissa on sen verran liikkumavaraa sivusuunnassa että sen puolesta myös pitäisi onnistua.
Tuleeko jollain mieleen jotain syitä miksei tämä onnistuisi? Mistään milleistähän ei ole kyse, mutta jos nyt millinkin saisi säästettyä. Männäntapissa on sen verran liikkumavaraa sivusuunnassa että sen puolesta myös pitäisi onnistua.
Comment