Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Laakerit saksasta Aah?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Laakerit saksasta Aah?

    Mä en suostu uskomaan että näihin paskoihin ei muka sais 0.25 laakereita. Ei vaan voi olla niin. Eli jos joku saksankieltä osaava osaisi kertoa saisiko niitä tuolta Audin synnyin maalta. Tai osaisi kertoa liikeen josta niitä kannattaisi saksan maalta kysellä.

  • #2
    Voihan "paska". Minulla ei ainakaan haise:) Liity kerhoon ja sakemanneista saa jotain?

    Comment


    • #3
      En osaa Saksaa, mutta Federal Mogulin katalogi näyttäisi tuntevan ainakin joitakin AAH-moottorin alakerran laakereita 0.25 alikokoon.

      http://www.elcome.ltd.uk/fm/index.asp?lang=21

      Numeroa vastaan luulisi saavan myös kotimaasta.

      Edit: sivu ei ainakaan mulla toimi firefoxilla, explorerilla kyllä..

      Comment


        #4
        Saa niitä originaalina ainakin
        078 105 701 N vakiokoko
        078 105 707 C 1. alikoko (sarjana 707 A sis 12kpl)
        078 105 713 B 2. alikoko

        Eipä kerro albumi mitä nuo koot ovat mutta 0.25 steppi on se tyypillinen. Niin ja jostain syystä hyvin harvoissa malleissa edes mainittu noita alikokoja eli tuolla vakiokoolla kun lähtee liikkeelle ja katselee missä muissa samat niin pääsee näin pitkälle. Äkkivilkaisulla väittäisin että kaikissa v6-koneissa on sama käytössä, joissakin alapuoli eri.

        Comment


          #5
          R koneistamossa kertoivat et toi on ihan spesiaali laakeri ja että heidän toimittajat eivät edes tunne laakereita tuohon 2.8. Varakiri eli AD ei myöskään pysty toimittamaan laakereita ja stokman autosta saa ainoastaan stanu laakereita. Tuo Glyco näyttäis valmistavan oikeeta 0.25 laakeria ,mutta milläs sen suomeen saa... Mailasin sinne ja kyselin että mistähän jälleen myyjältä noita sais. Varmaan huomenna olen taas viisaampi. Ei oikeen kiinnostaisi ostaa käytettyä konettakaan jos siellä stattuisi vaikka olemaan samanlaisnen pommi alakerrassa.

          Comment


            #6
            No väittäisin että tiedän tämän nyt selvittämällä paremmin kuin R-koneistus.

            Glyco-numerolla myös pitäisi palvelua löytyä tarvikeliikkeissä tai koneistamoissa, jotka ko. merkkiä edustaa.

            Tuollainen C-laakeri menee alikokokaulalle ihan varmasti ja on ihan varmasti oikea. Kaikkiin automalleihin tuota ei vaan ole listattuna jostain ihmeen syystä, mutta esim 3-litran A4:ään on, ja siinä siis vakiokoko samalla numerolla kuin AAH:ssa.

            Comment

            Working...
            X