Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

käyntihäiriö moottoripesun jälkeen

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• käyntihäiriö moottoripesun jälkeen

pesun jälkeen kävi ihan nätisti. kaupassa käynnin jälkeen (1/2) tuntia liikkeellelähtö ja veto hukku kokonaan. tuntui, kuin kone olisi käynyt 2-3 pytyllä. heti tienvarteen, parin minuutin odotus ja taas tulille. kosteutta tietysti jossain liittimessä. kotia päästyäni wd-40 purnukka käyttöön. kävin kaikki mahdolliset liittimet läpi n~10 kpl. liitin auki, wd:tä perään, kuivaus ja kiinni. mylly käyntiin ja kävi ja kukku taas ihan kivasti. tyhjäkäynti seilasi hetken aikaa, mutta tasaantui kuitenkin. mikähän rekkula on noin herkkä kosteudelle, että sotkee käynnin totaalisesti?
    edit: konetila kuivattiin aika hyväksi paineilmalla pesun jälkeen.

Vettä päässyt virranjakajaan?

Comment

ei ole virranjakajaa.....suorasytty. kyllähän noita potentiaalisia vikakohteita on yhtä monta kuin on sähköosia.... vesi ja sähkö kun eivät tule toimeen keskenään :)

Comment

"Piruko" sen tietää:) Itse olen vähän laistanut motin pesua sen vuoksi, että joutuuko kovastikin kuivaushommiin/ lähteekö kone käyntiin. Pakko se on pestä jossain vaiheessa, koska konehuone on täynnä pölyä.

Comment

Yleensä vaivasta pääsee parin päivän kuivattelun jälkeen.
          Minulle kävi vuosi takaperin samanlailla pikku Audin kanssa. Silloin vesi rikkoi tulpan.
          Kyseessä oli 80E. Ei suorasytkällä:)

Comment

oon lukenu kauhuskenaarioista mottipesun jälkeen.... osasin jo "henkisesti" valmistautua jonkinmoiseen "rötäämiseen"
            mulla oli aikanaan uus nisu. mottipesun jälkeen hukku ajovalot. päivän kuivattelu ja valot palas takas. ihmeellistä...

Comment

jahas...täytyy ottaa aihe uudestaan esiin. nyt on ilmennyt semmonen vika, että tämän moottoripesun jälkeen on veto hukkunu pariinkin otteeseen. vika ilmenee kylmäkäynnistyksen jälkeen siten, että parkista lähdettyä, 50-100 metriä ajettua pintakaasulla veto hukkuu ja kone melkein sammuu. pari rivakkaa polkasua kaasulla ja homma toimii taas. vika tuntuisi olevan bensapuolella. tosin olen pistänyt tankkiin purnukan injection cleaneria ja kone käy ja tuntuisi vetävän paremmin. olisikohan paskamolekyylejä liikenteessä?? bensansuodin vaihdettu vuosi sitten.

Comment

Working...
              X