Meneekös ongelmaksi, jos tuollaista imusarjaa yrittäis sovitella AEB:n kylkeen kiinni? Helpottais asentelua.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
AEB kanteen AUQ imusarja? AGU?
Collapse
X
-
AUQ taitaa olla pikkureikänen kansi ja poikittaiskoneesta, aeb taas isoreikäinen. Joutuu vinguttamaan, jos edes riittää matsku. Kanava toimis paremmin jos kapenee venttiiliä kohden.
http://myweb.whitman.syr.edu/srotbla...s/AWPvsAEB.jpgViimeksi muokannut -03 tq; 16.10.2012, 17:09.
-
Hieman pohdittu asiaa ja tuolla onkin käytetty tuota AGUn imusarjaa, joka on isokanavainen. Ongelman juuri on moottoritilani, jonne koittaisin tunkea tuota AEB:tä, mutta haittana on tuon vitoskoneen syyläri/ilmastoinnin kennojen sijainnit koneen sivulla, jotka lisäävät työmäärää.
Mietin sitä, että jos yrittäisin jättää syylärin/ilmastoinnin kennon paikoilleen(lähes paikoilleen) ja käyttäisin imusarjana tuota AGUn omaa, jolloin moottorin tilantarve kuskin puolelle pienenee. AEB:n omalla imusarjalla syyläri ei voi olla paikoillaan. Lähinnä siis mietityttää tuon ilmastoinnin purkaminen/uudelleenrakentaminen, jota en haluaisi tehdä.
Jos joku AEB 1.8t Swappi -porukasta voisi ottaa mittoja koneen sijainnista konehuoneessa. Esim moottorin lohkon ulommaisen kohdan etäisyys sivusuunnassa lokariin ja moottorin pituus vaihteistosta eteenpäin. Lisäksi tietysti kiinnostaa, jos jollain on tuo AGUn imusarja AEB koneessa, että kuinka pitkä matka on imusarjan uloimmasta kohdasta kannen kylkeen, eli kuinka paljon tuo AGUn imusarja tulee moottorista sivulle päin.
Comment
-
Comment
-
Porkkis: Ilmastoinnin kennon kanssa olen hakusessa, koska sen muokkaaminen/uudelleen rakentaminen putkistoineen päivineen aiheuttaa mahdollisesti harmaita hiuksia/uusien osien hankintaa. Hankinnassa on siis kokonainen A4 purkuauto/etupää, joten kyllä sieltä syylärin saa, mutta kun tuo ilmastoinnin kenno on naitettuna/letkutettuna tuon syylärin kanssa sinne sivulle. Voihan sen ilmastoinnin kennonkin sinne keulaan saada, mutta tämä onkin vain alustavaa suunnittelua, jos vaihtoehto A ei olekaan toteutettavissa helposti. ja vaihtoehto A on nimenomaan se, että kennot siirtyy keulalle. Ilmastoinnista en siis luovu.
Comment
Comment