Tänään vaihtuu syylari.Onkos tässä hommassa jotain jippoja,mitkä olisi hyvä tietää ettei saa aikaan lisävaurioita?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nyt vaihdetaan syylaria (100 avant -88)
Collapse
X
-
volksportAvainsanat: Ei mitään
-
Kyllä tuo ihan helppoa on. Ainoa mikä minulla tuotti ongelmia oli flektin irroitus vanhasta syylärista, piti näyttää rälläkkää. Eli irroita syylari-flekti paketti autosta ja sitten osat toisestaan. Varaa myös riittävasti uusia pultteja millä ovat toisissaan kiinni. Mahdollisesti myös tukikumeja menee, mutta itselläni kelpasivat vanhat (kierteellä kiinni joten pyörittämällä auki)
-
volksport
-
Samalla kannattaa vaihtaa alavesiletku, jos on turvonnut tai ei tietoa milloin vaihdettu.
Itse irroitin myös sen muovin syylärin alta että sain flektin kehikkoineen irti (ei ollut turhan tiukassa) ennen syylärin irroitusta. Tuli enemmän tilaa, mutta homma onnistunee ilmankin.
Tukikumi syylärin alapuolella voi olla tiukassa. Kaikki tukikumit samalla vaihtoon, jos löytyy lähettyviltä, niin ei tarvitse vanhaa irroitella.
Comment
-
volksport
-
Ko liikkeestä itsekin ostin ja sama syyläri tuo on kuin kalliimmissakin liikkeissä. Nilssens vai mikälie merkiltään, mutta ainakin faijan lötkössä on kestänyt jo pidemmän aikaa. Omastani vaihdoin huhtikuussa, joten ei ole kauaa vielä ehtinyt vanheta.
On tuosta syyläristä jotain negatiivistakin tällä foorumilla kirjoitettu. En muista kuka ja mistä syystä, mutta haulla varmaankin löytää?
Comment
-
volksport
Syylari tuli tosiaan vaihdettua.Ahdasta oli,kun on nuo ilmastoinin rojut siinä samassa kasassa.
Ainakin vuoto loppui,ja se oli päätarkoituskin.Kiitos vinkeistä kaikille osallistuneille.
Comment
Comment