Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

mikä kytkin s2:seen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    mikä kytkin s2:seen

    auto on s2 coupe vm91 ja 5-vaihteinen.. vaihdan uuden kytkinlevyn vanhan tilalle.. mikä olisi paras mahdollinen kytkinlevy? autoa on viritetty..

  • #2
    Paras mahdollinen ois varmaan jonkun HiPo pajan kolmelevyinen "kisapakka" ;)
    mutta jos et kuuta taivaalta tavoittele ässällä niin sachsin orkkis levy varmaan järkevin. Jos meinaat enemmän vireistää niin Sachs race engineering asetelma ja orkkis levy ajaa asiansa tuonne 600nm:ään asti.
    Hyväkuntoinen orkkis asetelma ja orkkis levykin taitaa sen 500 naittonia kestää?

    Comment


      #3
      Originaalilla pysyy 500Nm ongelmitta.

      Comment


      • #4
        ei kestänyt minulla ainakaan orkkis tuommoisia vääntöjä. ainakin kovemmissa lähdöissä antoi periksi jo kun autossa oli 265hv:n lastu.

        Comment


          #5
          No se oli sitten jo ehtoopuolella. Laadukas vakiokytkin kestää ihan varmasti.

          Comment


          • #6
            ei kestänyt minulla ainakaan orkkis tuommoisia vääntöjä. ainakin kovemmissa lähdöissä antoi periksi jo kun autossa oli 265hv:n lastu.
            Uudella asetelmalla ja levyllä?

            Comment


            • #7
              uusi asetelma ja levy. merkki sachs.

              Comment


              • #8
                tuo sachsin race kytkin ainakin mulla näyttää jo antautumisen merkkejä.. Se on ehkä 30tkm ajettu. Alkaa luistamaan välillä. Ei kärsi paikaltaan lähtiessä yhtään luistattaa tai se jää luistamaan, siis rivakammissa lähdöissä. Ja viikko sitten luisti myös isommilla vaihteilla kiihdytettäessä.

                Comment


                • #9
                  mietin sitä että olisko kytkimessä joku säätö että kytkin toimisi paremmin mutta en ole ainakaan sitä löytänyt. minulla kytkin ottaa aika ylhäältä joten epäilin että siitä johtuu kytkimen luistaminen. Mutta kun ei ole säätöä niin ei voi mitään tehdä asialle.

                  Comment


                  • #10
                    tuo sachsin race kytkin ainakin mulla näyttää jo antautumisen merkkejä.. Se on ehkä 30tkm ajettu. Alkaa luistamaan välillä. Ei kärsi paikaltaan lähtiessä yhtään luistattaa tai se jää luistamaan, siis rivakammissa lähdöissä. Ja viikko sitten luisti myös isommilla vaihteilla kiihdytettäessä
                    Luistatus tappaa sintterin nopeasti jotkut onnistunut saamaan niitä alle 10 tonninkin jo entisiksi.
                    määrätietoinen rivakka liikkeelle lähtö kuuluu asiaan kun sintterillä ajaa niin ei kulu heti loppuun. Sintteripalat voi toki vaihtaa mutta sen verran vittumaista repiä laatikkoa vähän väliä irti että en itte kyllä paljoa viittinyt turhia luistattaa. ja hyvin kesti 2v noin 40tkm päivittäiset ajelut.

                    Comment


                      #11
                      Kannattaako muuten kytkimen vaihdon yhteydessä vaihtaa kerralla tuo asetelma ja painelaakeri ihan vain siksi kun paikat on muutenkin purettuna? Entä mitä muuta kannattaa vaihtaa samalla?

                      Comment

                      Working...
                      X