Olisiko kellään vuokrata V8 4.2 40v jakopään lukitustyökaluja noin viikoksi huhtikuun loppupuolella? Mielellään Oulun seudulta, mutta kuljettaahan postikin. YV:llä tavoittaa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Erikoistyökalut
Collapse
X
-
JAKOHIHNANVAIHTO työkalut
Moi!
Mitä työkaluja tarvitaan kun vaihdetaan jakohihna Audi A6 2,6 bensiini vm. 1995? Mistä muualta niitä voi kysellä/saada kuin liikkeistä?
Kiitos asiallisista vastauksista.
Comment
-
Normaalien autotallityökalujen lisäksi tarvitsee kampiakselin lukitsemista varten pultin ja nokka-akselien ajoittamista varten sellaisen raudan vänkyrän.
Molempia löytyy mm. Ebaystä.
Foorumin syövereissä on myös tekniset piirrokset molempiin joilla ne voi tehdä tai teettää.
Lukituspultin pyöräyttää sorvissa ja nokkaraudan pystyy periaatteessa vääntämään ruuvipenkissä ja pylväsporakoneella reikiä poraten
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pleikiläntie1163 Näytä viestiMoi!
Mitä työkaluja tarvitaan kun vaihdetaan jakohihna Audi A6 2,6 bensiini vm. 1995? Mistä muualta niitä voi kysellä/saada kuin liikkeistä?
Kiitos asiallisista vastauksista.
Eikös tämä käy tuohon? Ja tulee lukitustappi mukana... Minulle tuli kotiovelle alle 2 viikon..
Comment
-
Tuo ei käy kun on tarkoitettu 30V koneille. Kampuran lukitustappi on kyllä sama, mutta rauta eri mitoilla.
Tässä se oikea: http://www.ebay.de/itm/Motor-Zahnrie....c100010.m2109
Comment
-
Eipä taida käydä kun kone on vm.1995 A6 (4A) ja moottorikoodi: ABC
Eipä taida noin vanhaan enää löytyä sopivia työkaluja.
Comment
-
Mahtaakohan kellään olla työkalut tällaisen auton jakohihnan vaihtoon kun kone on vm.1995 A6 (4A) ja moottorikoodi: ABC
Voisin lainata/vuokrata jos löytyy.
Olen katsellut, että kaikki kyseiset työkalut jotka tarvitaan kyseiseen työhön ovat vuodesta 1997 eteenpäin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pleikiläntie1163 Näytä viestiEipä taida noin vanhaan enää löytyä sopivia työkaluja.
Comment
-
-
-
Kuopiosta löytyy 12v ja 30v koneisiin sopiva ajoitustyökalu sekä kampiakselin kohdistuspultti.
mallia itse tehty (koneistettu) todettu toimiviksi (audi 12v/30v sekä passat 30v)
Edit:
12v ja 30v koneissa on nokat eripituudella toisistaan eli tämä työkalu on säädettävissä.Viimeksi muokannut kaitsu89; 6.10.2018, 20:21.
Comment
Comment