Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

s6 -97 c4 vaihdelaatikko automaatti

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • s6 -97 c4 vaihdelaatikko automaatti

    moro

    kun ajelee tosi rauhallisesti, suurinpiirtein 30 - 40 km tunnisssa, kierrokset nousee 2000 ja vaihde vaihtuu. toisinaan vaihde toyksäyttää muta yleensä ei. mistähän tämä johtuu. jokohan merkkejä laatikon kulumisesta vai mikä. sama juttu välillä pakkia laittaessa, yleensä alamaessä ???

    #2
    Vanhat ja paskaset öljyt saattaa aiheuttaa tuota. Onko tietoa milloin öljyt on vaihdettu tai onko yltäpäätänsä vaihdettu..?

    Comment


    • #3
      Ei tietoa millonka laatikon öljyt on vaihettu. öljyt menee vaihtoon lähiaikoina. käyköhän samat öljyt mitä tiptronic laatikkoon. edelliseen autoon ( 2.8 -98) ostin laakkoselta. liekköhän mitenkä kestäviä nämä s6 c4 :n automaattilaatikot, kun kilometreistäkään ei ole tietoa. mitä muuta kannattaa samalla vaihtaa kuin öljyt.... tiivisteitä, suotimia laatikkoon ?????

      Comment


        #4
        Ilman muuta uusi suodatin jos vaihdat öljyt laatikkoon.

        Comment


        • #5
          Vinkki: Käytä liikkeessä vaihdettavana nuo öljyt, suodatin ja tiivisteet. Suurin kustannus koko hommassa on itse öljy.

          Öljyn oikean tyypin näkee laatikon tyyppikilven väristä. Musta merkkaa Dextron III ATF:ää ja vihreä taas noita uudempia "tiptronic" öljyjä.

          Laatikot kestää sen mitä ne kestää, riippuen huollon säännöllisyydestä ja ajosuoritteista. 300tkm oli ässässä rajana, mutta silloinkin piti ihan ajamalla ajaa särki. V8 koneen perässä on jo vahvempi laatikko, mutta vakiona vääntöäkin enempi.

          Oireilevat pitkään ennen laukeamista. Töksähtelevä käytös voi johtua pelkästään väärästä öljymäärästä tai siitä että nopeusanturit eivät anna oikeaa tietoa ohjainboksille. Vikakoodit lukuun ensimmäisenä.

          Comment

          Working...
          X