Kulkineena kuitenkin passat-02, 1.8t koneella ja askina tiptronic. Tietääkseni myös audissa ja skodassa on samoja koneita. Onko jotain erikoista kun vaihtaa koneen? Kannattaako nostaa askeineen päivineen? Yms käytännön juttuja?
Miten tuo öljynvaihto, kuinka saa kaikki öljyt laatikosta? Ilmeisesti suodatin menee vaihtoon, entäs muuta? onnistuuko kotikonstein? Nosturi käytettävissä
Kone vaihdetaan koska remmi poikennut ja laatikon öljyt koska niitä ei ole koskaan tietääkseni vaihdettu.
Ja sitten kun se tuleva kone on siinä työn alla niin kuinkas tuon koneen pesemisen kanssa? Sen öljysihdin ajattelin ainakin vaihtaa, jakopään hihna vesipumppu yms.
Miten sen ketjun kiristimen kanssa, kannattako vaihtaa samalla?
Muita huoltotoimenpiteitä samalla kun kone on pöydällä? Ajattelin kuitenkin pitää autoa vähän aikaa ja talvi tulossa niin olisi kiva jos toimisi...
Millä lähtee parhaiten tuo karsta pois öljypohjasta? Voisiko ajatella liuottaa polttoöljyllä tms? Sitten eka käynnistys halvemilla öljyillä, forte perään, käyttää ja tiputtaa öljyt pihalle ja uudet öljyt koneeseen.
Onko joku tehnyt modausta öljypohjaan niin että saisi sihdin vaihdettua ilman koko öljypohjan irrousta. Vähän samantyylinen isompi laippasysteemi kuin kuplavolkkareissa oli aikoinaan
Miten tuo öljynvaihto, kuinka saa kaikki öljyt laatikosta? Ilmeisesti suodatin menee vaihtoon, entäs muuta? onnistuuko kotikonstein? Nosturi käytettävissä
Kone vaihdetaan koska remmi poikennut ja laatikon öljyt koska niitä ei ole koskaan tietääkseni vaihdettu.
Ja sitten kun se tuleva kone on siinä työn alla niin kuinkas tuon koneen pesemisen kanssa? Sen öljysihdin ajattelin ainakin vaihtaa, jakopään hihna vesipumppu yms.
Miten sen ketjun kiristimen kanssa, kannattako vaihtaa samalla?
Muita huoltotoimenpiteitä samalla kun kone on pöydällä? Ajattelin kuitenkin pitää autoa vähän aikaa ja talvi tulossa niin olisi kiva jos toimisi...
Millä lähtee parhaiten tuo karsta pois öljypohjasta? Voisiko ajatella liuottaa polttoöljyllä tms? Sitten eka käynnistys halvemilla öljyillä, forte perään, käyttää ja tiputtaa öljyt pihalle ja uudet öljyt koneeseen.
Onko joku tehnyt modausta öljypohjaan niin että saisi sihdin vaihdettua ilman koko öljypohjan irrousta. Vähän samantyylinen isompi laippasysteemi kuin kuplavolkkareissa oli aikoinaan
Comment